Auteur Topic: Het verschil van gedrag (Man / Pop)  (gelezen 7394 keer)

Offline Lejah

• Super Parrot
Het verschil van gedrag (Man / Pop)
« Reactie #15 Gepost op: september 24, 2012, 19:03:18 pm »
(kan dit topic eigenlijk afgesplitst worden door een modje? Het gaat allang niet meer om Inekes vraag naar een babypyrrhura)

Offline Pascal

• Administrator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Man
Re: Het verschil van gedrag (Man / Pop)
« Reactie #16 Gepost op: september 25, 2012, 11:30:14 am »
Done ;)

Offline IreneD

• Bevrucht eitje
  • **
« Reactie #17 Gepost op: september 25, 2012, 12:04:49 pm »
@Lejah: Ik ben natuurlijk wel van plan om er veel aandacht aan te geven. Alleen ik weet niet of 's avonds en in het weekend dan voldoende is. Aangezien ik nog geen ervaring heb met Pyrrhura's lijkt me jou advies om er eerst één te nemen, en daarna een tweede erbij het beste. Ik had hier nog niet aan gedacht, want ik had eigenlijk gedacht dat de 2e dan misschien niet geaccepteerd zou worden door de eerste.... Maar als ik er één neem, dan kan ik ook altijd nog even aankijken of ik er inderdaad genoeg aandacht aan kan geven... Wat een dilemma's  :seestars:

Offline sandra

• Broedrijp
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #18 Gepost op: september 25, 2012, 15:26:04 pm »
 :) dilemma's zijn goed, je neemt tenminste niet zomaar een vogeltje omdat ie zo leuk is, je verdiept je er goed in!

Offline zazou

• Eendags kuiken
« Reactie #19 Gepost op: september 25, 2012, 19:25:29 pm »
heb hier zelf ook een koppeltje tamme pyrrhura,s maar sinds het vrouwtje jonge heeft gehad is ze in een pittige tante veranderd .
het mannetje is nog wel heel lief.
dus ze zijn alweer een tijdje naar buiten verhuisd ,1 van de jonge heb ik nu binnen zitten met een tamme dwergpapegaai en dat gaat heel goed.
ze komen er elke dag een uur of 2 uit samen met 2 tamme grasparkieten,4 tamme valkparkieten en met indy de tamme bergparkiet.
als je er elke dag een tijdje mee bezig bent blijven ze wel tam .
maar als je ze koopt zou ik er eerst 1 kopen en goed tam maken en later een tweede bij zetten.maar ja dat is mijn ervaring.