Dankjullie!
Vandaag kennisgemaakt samen met Sjors, wat ben ik trots op mijn vogel!
Gelijk wel wat geleerd onderweg daarheen, gewoon eerst lekker in zijn mandje houden, en daar pas zijn tuigje om doen, anders was het veel te lang.
Maar goed, wij kwamen daar dus aan, en de begeleiders die waren gelijk erg enthousiast. Even gepraat en wij zijn toen naar de huiskamer gegaan van de gesloten afdeling.
Er zaten 5 mensen om hetn op te starten, gewoon rustig aan doen. Van de 5, was er 1 echt euh heo zeg je dat aardig. Hij functioneerde niet als iemand van zijn eigen leeftijd zeg maar. Maar hij was toch het gekst op Sjors. Sjors die zat lekker relaxt, en damn wat was ik trots op hem. Die man waar ik het over had, die draaide met de ring die ik had dmeegenomen, hij pakte hem vast, en nouja heel veel wat ik niet wou.
Uiteindelijk hem toch 'onder controle' gekregen. De man, niet de vogel

Al met al, een kort uurtje, maar een goed begin. De mannen die ik nu heb meegemaakt (en 1 vrouw dan) die zijn nu al gek op Sjors, en Sjors die werd nu nog bestempeld als 'stil', ze gaan verbaasd zijn als hij is gewend

Dan kan hij wel gillen hoor.
Nadat wij klaar waren, gingen de begeleiders en ik even apart, ze zeiden dat ikzelf het heel erg naturel deed, en heel erg goed. Ik gaf aan dat het kwam omdat ik zonder oordelen erheen ging. Ook bestempelde zij mij als 'maf' gek' en 'raar' op een goede manier.
Ach, je moet wel een beetje maf, gek en raar zijn om dit te doen vind ik