Mijn boefje doet het heel goed!! 71,5 gram, schoonaan de haak.hij is heel blij met kleine en met grote dingen. Kleine dingen zijn melkdoppen, mini s van de AH en kleine speeltjes van bv de action, maar ook tapas vorkjes zijn vreselijk leuk! En papieren theezakjes want daar zit meestal wat lekkers in

Het is een echt vreetzakkie eet goed van zijn Pellets en zijn zaadjes , vind trosgierst lekker maar de beste beloning is een stukje zonnepit, hij eet heel graag appel en mais, maar komkommer, dadel kokos, ananas peer, gedroogd banaan,komkommer noten en nog veel meer.
Als ik iets doe wat hij niet wilt gaat hij als waarschuwing grommen en als ik dan sssttt doe is het weer over. Rikkie weet denk ik precies wat mag en niet maar verkent zijn grensen.
Het tuigje heeft door omstandigheden een paar dagen stil gelegen. Ik het erg druk gehad en er simpelweg geen tijd en ergie voor gehad

Maar ik ga er zeker morgen of overmorgen weer mee beginnen
rik is al een paar keer op mijn hand mee naar buiten geweest, dan hou ik wel zijn teentjes vast, hij kijkt zijn ogen ui!
Oja naast super goedkope speeltjes is hij erg in zijn sas met zijn kooi met speelplek, belletjes zijn reuze interessant, het speeltje waar wat lekkers in verstopt kan worden is erg leuk, deschommel is geweldig en de touw spiraal super in! De trappetjes worden langzaam minder interessant en het slaapzakje is helemaal zijn ding. En ohh a de stok met gaten er in waar papier in kan.....nou ja jullie lezen het rikkie vind alles leuk!
Oja en oefenen met de klikker, rondjes draaien en basketballen, het is allemaal leuk!
En ohh ja vanmiddag zei hij iets dat verdacht veel op lekker leek! En ook oefend hij nog steeds druk op Rikkie!