Hoi ik ben een Pyrrhura Molinea Pineapple, ik dacht laat ik ook maar is mijn avonturen delen.
Mijn baasje heeft mij nog geen naam gegeven, want hij weet nog niet of ik een MAN of POP ben.
Wel zijn mijn buikveertjes opgestuurd, dit was even onprettig en dat liet ik wel merken.
Gelukkig weet ik dat zelf lekker wel, maar dat zeg ik natuurlijk nog niet!
Ik ben op 31 December 2012 uit mijn eitje gekropen.
Ben nu dus ongeveer 9 weken oud.
Mijn ouders zijn Quiney ( Pyrrhura Molinea Cinnamon ) en Dieca ( Pyrrhura Molinea Hypoxantha ).
Misschien hebben jullie hun al een keer op het forum voorbij zien komen.
Ik ga ze heel erg missen, want samen met Arno hebben ze mij heel goed verzorgt.
Hier en foto toen ik bij Arno op zijn hand zat:

DAG 1
Sinds gister heb ik een nieuw thuis gekregen.
Moet hier nog erg wennen en heb de eerste 3uur lekker stil in een hoekje gezeten.
Daarna had ik dat wel gehad en ben op een stok mijn veertje gaan poetsen.
Deze nieuwe ruimte wekte toch wel mijn interesse dus ben de kooi maar is gaan verkennen.
Verder heb ik niet zo veel gedaan vandaag.
Ik ben dus maar weer gaan slapen in mijn hoekje, ondanks dat ik het nog erg spannend vond.
Maar de slaap won toch, en ik ben al vechtende in slaap gesukkeld.
Heb vandaag niets gegeten of gedronken, hierdoor was mijn baasje wel een beetje bezorgd.
Uiteindelijk ben ik savonds lekker gaan slapen voor het eerst in mijn nieuwe huisje.
Het was een lange en spannende dag met veel nieuwe indrukken.
Hier zat ik bijna te slapen, maar toen werd er een foto gemaakt:

DAG 2
Vandaag toen ik wakker werd zat mijn baasje alweer vroeg naast me bij de kooi.
Vond dit nog wel een beetje spannend maar ben toch mijn eigen gang gegaan.
Ben gewoon lekker wat gaan eten en drinken, en dat maakte mijn baasje erg gelukkig.
Verder heb ik vandaag nog niet zoveel gedaan.
Beetje de kooi verder verkend en rond gekeken en geluisterd naar wat er allemaal gebeurd.
We l hoorde ik af en toe 2 Pyrrhura Lepida’s schreeuwen, maar dat interesseerde me niks.
Toen ik wat van mij liet horen reageerde hun daar wel op.
Smiddag’s kreeg ik 2 stukjes appel door de tralies, ik vond het erg interessant.
En ging heel de kooi door klimmen, wist niet echt hoe ik bij de appel moest komen.
Maar uiteindelijk durfde ik het toch niet te gaan halen.
Dus ik heb maar wat meer van mijn zaadjes gegeten, en dat nog vaak gedaan vandaag.
Verder ben ik nog een paar keer in slaap gevallen, want het is toch allemaal wel veel nieuws.
Ik ben natuurlijk wel lekker in bad geweest, want waar stond anders dat drinkwater voor.
Denk dat ik vandaag nog maar eventjes in mijn kooi blijf.
Daar is genoeg nieuws om te verkennen, die wereld buiten de kooi komt wel.
Misschien dat ik er morgen van mijn baasje eruit mag.
Meer foto's zullen nog volgen, dit als ik uit mn kooi ben.
Anders zitten die stomme tralies er staat voor.