Zal ik dan maar een update geven en hopen dat het zonder commentaar kan en met wel behulpzame tips?
Anyway:
Met peppa gaat het momenteel heel slecht,.. Pure uitdroging en ik snapte niet waarom.
(geef 4 x 8 ML per dag, appelmoes dikte pap).
Krop vulde niet goed ondanks die 8 ML. na 2 uur was hij weer helemaal leeg.

Hij blijft afvallen dus heb mijn vraagtekens erbij. vanochtend gelijk kweker gebeld.
Blijkt dat hij nooit de jongen echt woog, en 3 x per dag een volle spuit voeding gaf.
Dus kreeg hij 3 x per dag ong 10 ML *gok ik* ,. tja, vandaar dus dat hij snel honger had bij mij.

Dit kan betekenen dat zijn krop dus uitgerekt is door deze manier van voeden, maar dat maakt het lastig voor mij.
Ik geef nu dus al 4x, maar omdat 8 ML niet genoeg is om zijn krop vol te krijgen, moet ik dan gewoon blijven geven tot hij goed vol is? *dus die 10 ml wat hij deed*.
Dit is wel advies wat hij mij gaf,. Ik wil absoluut niet dat hij meer af gaat vallen ! (op zijn laagst is hij 67 gram, en hij was 77 toen ik hem kreeg).
of meer voeding geven van 8 ML op een dag?
(Omdat meer mensen zeggen: liever vaker voeden, dan meer geven!)
Maar ik denk dat het dan pas effect heeft als ik echt om 2 uur voed, en hele dag en nacht door.
Als ik hem snachts niet geef, dan is hij zo volgende ochtend 4 gram kwijt. (als ik deze ritme van 4 x 8ml blijf volhouden dus)

Hij is al donkerrood en mager, heb hem natuurlijk wel weer op kruiken gezet, dus koud heeft hij absoluut niet.
Behalve dat hij dus nooit volzadig is en blijft afvallen, doet hij het wel goed. Veren komen ook al goed door.
Maar ik heb dus wel mijn vraagtekens erbij, wat nou beter is?
Wat hij dus altijd gewend is, of toch vaker voeden (dat zal dan 6 x per dag worden in deze geval). en snachts ook dus ondanks dat dit niet gewoonlijk is?