Door het mooie weer zit ik niet veel meer achter de computer, ja alleen me mail te checken, en daar blijft t bij!!
Maar met me valkjes gaat het goed, 3 bonte en 3 geparelde! Ze worden heel goed gevoerd, ze doen alle 3 omste beurt gaan ze het blok in, om ze te voeren, dus eten krijgen ze echt niet te weinig!!
Ze zijn van de week helemaal geplukt door een andere valkparkiet; Gijsje, die de 2 moeders en vader wegjaagde bij het blok. Toen ik ging kijken viel Gijsje, de valk, mij aan omdat ik niet bij de kleintjes mocht komen, maar al snel wist ik waarom!
De kleintjes hadden overal Bloed, op de rug, kuif, onder de vleugels, dat had Gijsje dus gedaan. Heb daarom Gijsje nu ook apart gezet!! Verder gaat het nu weer goed met de kleintjes!!
Ook met sjors gaat het goed, alleen luisterd niet echt goed. Ja ze blijft goed bij je, maar ze heb echt vaak de neiging om te blijven zitten waar ze zit, Omdat ze niet alleen in de keuken mag zijn, En laat zij daar nou net graag naar toe vliegen... En als ze daar dan alleen is, en ik roep haar dan komtze dus niet!! Verder vliegt ze steeds rondjes en beland da weer bij mij of bij me moeder op dr hoofd. Oorbellen/OorLELLEN, kettingen,armbandjes en ringen vind ze helemaal geweldig, me armbandje is al gesloopt door dr.. >

Maar verder is ze wel lief hoor!!
verder vind ze het helemaal geweldig als ze zit dat me moeder een sigaretje wilt draaien, nou die is niet meer veilig hoor!! Ze vind het er jammer dat ze het sigaretje nog niet aan krijgt!!

Hier een foto van de 2 geparelde,nummer 3 lag nog in het blok! (bij die rechtse kan je bij de staart nog een beetje bloed zien!)

Hier de 2 bontjes, ook hier lag nummer 3 nog in het blok