Auteur Topic: moeder kakarikies dood hulp nodig met kleintjes  (gelezen 1278 keer)

truudeke

• Gast
moeder kakarikies dood hulp nodig met kleintjes
« Gepost op: maart 30, 2005, 19:50:51 pm »
Ik heb alle hulp nodig de moeder van mijn twee jonkjes is dood heb ze dood gevonden op haar jongjes hoe moet ik ze eten geven ik heb poeder gehaald en spuitjes maar weet niet hoeveel maal ik het moet geven en ook hoe?hoe moet ik ze vasthouden de papa gaat wel in het kotje maar blijft er niet zitten zullen ze geen koud hebben? ik heb ze in de living gezet a u b help gezocht
groetjes truudeke

Offline Neophema Plaza

• Administrator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Man
    • George Steinz
Re: moeder kakarikies dood hulp nodig met kleintjes
« Reactie #1 Gepost op: maart 30, 2005, 19:52:08 pm »
Kijk op mijn site onder handopfok
De link staat onderaan dit bericht

lutino elegant

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: maart 30, 2005, 20:22:08 pm »
hoe oud zijn ze
als ze een week of 3/4 zijn gaat meestal de pop aan een nieuwe leg beginnen en maakt de man de rest af (voeren)
ik denk dat in dit geval als je een goede man heb dat hij ook gaat voeren de kakerieken zijn goede ouders ook al valt er 1 weg dus kijk het vandaag zeker aan en verander niks  nog

eddykiprich

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: maart 30, 2005, 22:47:18 pm »
Mijn mannen voerden de jongen ook altijd perfect! In de tussentijd ging de pop al vaak weer "uitkijken" voor een 2e legsel.. Dus zie vorige reactie, kijk het een dagje aan.

senna

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: maart 30, 2005, 23:37:57 pm »
Hoi Truudeke,

Ik begrijp hier uit dat je ze al weggehaald hebt?

Hoe zien de jongen eruit? hoe groot/ oud zijn ze? Wat heb je aan voeding gekocht? Was de krop gevuld?

gr corina