neen je snapt het blijkbaar niet

je moet zoals ik voordien beschreef eerst kijken hoeveel koppels je hebt aan vogels .
je neemt 250 gram zaad en mengt daarbij 1 kleine koffie lepel tarwekiem olie .
ik heb voor 5 koppels 600 gram zaad en 3 kleine koffie lepels tarwekiemolie gemengt
in de kooien zet ik aleen 1 potje zaad die gemengt is met olie en 1 potje vers water ( ze krijgen tijdens deze periode niets anders geen extra eten etc.. ) die ik vervolgens laat staan voor 2 a 3 dagen
dan geef ik terug 3 a 4 dagen gewoon zaad en water .
dat kan je een 5 tal keer herhalen maar meestal is het niet nodig
let er wel op tarwekiem olie mag je niet langer dan 4 dagen laten staan en je moeten stoppen zodra ze ook maar 1 ei hebben gelegt
je kan ook zoals veel kwekers henep zaad etc geven maar die moet je dan 1 dag laten kiemen etc... ( als ik me niet vergis 1 dag laten weken in water etc ..moet je echter vragen aan iemand die hennepzaad gebruikt )
ik geef zoals veelen tarwekiem olie ( geen werk aan en is puur vitamine E ) na een paar dagen zullen je vogels driftiger worden
ps : is goed voor alle vogel soorten ( van ara tot kanaries ) en is ook gezond voor de mens
en je kan dit tijdens de winter maanden ook geven maar dan in kleinere hoeveel heden en amper 1 keer per 14 dagen het geeft je vogels
een goede conditie ook
ik heb die ook gegeven aan een nieuw koppeltje die elkaar in het begin niet aanvaarden nu liggen er 5 eieren in de
nestblok dus hoop van zegen he :p