Auteur Topic: opdringerige coco  (gelezen 1786 keer)

Jarie

• Gast
Re: opdringerige coco
« Reactie #15 Gepost op: augustus 20, 2006, 15:39:34 pm »
ik weet precies hoe je je voelt Angela,ook ik heb mijn kakatoe,s weg moeten doen vanwege een scheiding, met bloedend hart heb ik ze verkocht,en jaren lang heb ik geen kakatoe aan kunnen kijken zonder te janken!Nooit geen papegaai meer riep ik!Nu 15 jaar later komt mijn schoonzus met een grijze roodstaart en ik ben weer helemaal verkocht,deze vogel is niet zo tam als de kakatoe,s toendertijd maar hij schreeuwt niet,praat als een kieviet(eehhh nou ja,je weet wel)en kortom ik ben weer helemaal verkocht, en deze blijf net zo lang tot ik het loodje leg, en ik heb al met mijn dochter besproken, als ie mij overleefd neem jij m.   mvg Mar

Koko

• Gast
« Reactie #16 Gepost op: augustus 20, 2006, 19:08:23 pm »
zou het ook niet zo kunnen zijn dat ze het doen om een reactie van jouw te onlokken ?
Ik had hier het zelfde, Koko zat Rico vaak te klieren (zo noemde ik dat) Rico gaf een paar flinke kreten en werd regelmatig naar beneden gegooid.
Ik reageerde hier altijd op door Koko op te laten stappen en deze beneden aan de klimboom te zetten, soms klauterde hij weer naar boven en begon dood leuk op nieuw
Daarna kreeg ik het slimme idee om gewoon niet meer op of om te kijken, en verdomt het werd minder, nu komt het zelde nog voor.
Koko deed dit om mijn aandacht te trekken

Wel is het zo als Koko en Proppertje samen in de voliere zitten dan kan Rico er niet bij, hij wordt dan wel aangevallen door deze 2 blauwe voorhoofden, en ze zullen door gaan tot Rico niet meer beweegt

Groetjes
Boudewijn

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
« Reactie #17 Gepost op: augustus 20, 2006, 19:32:47 pm »
Whaaaaa... echt? Denk je? :(

Koko

• Gast