Auteur Topic: gruwel film dit moet je niet bekijken  (gelezen 5533 keer)

stoeffie

• Gast
Re: gruwel film dit moet je niet bekijken
« Reactie #15 Gepost op: mei 10, 2005, 15:48:02 pm »
Ik durfde hem niet te kijken toen ik alle reacties las,
maar ik heb wel een keertje ene filmpje gezien van hoe ganzen gedwongen werden
om pap te eten en daar ben ik toen twee dagen misselijk van geweest.

Als ik ergens iest kan tekeken of wat, waar jullie van weten,
zeg eht en ik doe het!!!!

wen*D*

• Gast
« Reactie #16 Gepost op: mei 16, 2005, 14:52:10 pm »
Ik ben miss een lafaard, ik heb het filmpje NIET bekeken. Omdat ik weet hoe ik me dan ga voelen. Is voor mij niet verstandig. Als ik dierenleed zie ga ik echt door het lint, niet zo'n beetje ook en ik zit op me werk. Maar jullie reacties te lezen moet het verschrikkelijk zijn. Waarom... waarom zijn mensen zo cruel!?! Geen geweten ofzo? Geld maakt mensen echt ziek! Bah bah bah, mormels zijn het, in de ergste zin van het woord.  >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(
neej je kan het filmpje ook maar beter niet bekijke :'( :o............het is echt heel zielig....hoe ze met die baby's omgaan >:( :o.........verschrikkelijk >:( >:( >:(!!!!!!!!!!!!!! :'( :'(

jaantje

• Gast
« Reactie #17 Gepost op: juni 19, 2005, 00:47:37 am »
nou aan de reacties te zien kan ik er maar beter niet naar kijken.  :(
kan er ECHT niet tegen om wat voor vorm van leed te bekijken. :'(
hou dat dan echt dagen bij me.

Marijn

• Gast
« Reactie #18 Gepost op: juni 20, 2005, 14:04:03 pm »
 >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( ******* DIERENBEULEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >:( >:( >:(

fl

• Gast
« Reactie #19 Gepost op: juni 20, 2005, 20:28:10 pm »
Hallo,

als dit geen argument is om wildvang te stoppen.
www.parrot-babys.com/html/videoclips.html , onderste link ausbeuting der natur, in dit geval misschien maar gelukkig dat de kwaliteit niet al te best is,

mvg Frank

dit is diep en diep triest dit is de rede dat je je vogels moet halen bij een goede kweker

Foppe beheerder website www.catharinaparkiet-psc.nl

miekje

• Gast
« Reactie #20 Gepost op: juni 20, 2005, 22:54:00 pm »
Ik heb het ook niet bekeken.
Als ik zoiets zie wordt ik kotsmisselijk bij het idee wat die jongen moeten denken en voelen. :'(
Ik raak het ook niet meer kwijt...
Netzoals van die filmpjes die je ziet op tv over dierenleed/mishandeling...Bijvoorbeeld van die galberen...zoooo zielig!  :'(
Ik vind het zo laf om zoiets te doen bij levende wezentjes die zich ook nog eens niet kunnen verzetten!  >:( >:( >:( >:(
De mensen die zoiets doen mogen van mij allemaal snel afgevoerd en opgeruimd worden...
De  :-X
« Laatst bewerkt op: juni 21, 2005, 13:11:26 pm door miekje »

Chica1984

• Gast
« Reactie #21 Gepost op: juni 21, 2005, 10:27:22 am »
Ik heb het filmpje net bekeken :-X :-X :-X >:( >:(
Dat arme jong. Ik kan ook alles goed horen wat die vent zegt, ben half engels, dus moeilijk was het niet. Dat jonkie was aan het stikken en omdat die dombo's niet weten wat ze moeten doen, proberen ze het eruit te halen, maar intussen breken ze zijn nek en zit het in de longen. Wat een  :-X :-X :-X :-X :-X >:( >:( >:( >:(. Gadver, dat ze dit doen die arme beestjes. Geroofd uit het nest en dan geforceerd gevoed. Die man had het er zelf over om de beelden te publiceren zodat de praktijken gestopt konden worden. Dit filmpje is trouwens uitgezonden op National Geographic en ik kon alles wel zien, ook al leek het filmpje van slechte kwaliteit.

Sorry dat ik het hier zo uitgebreid heb neergezet, maar zulke praktijken voor 3 dollar >:( >:(Kun je voorstellen 3 dollar!!!!! :-X :-X :-X

roodrunner

• Gast
« Reactie #22 Gepost op: juni 29, 2005, 21:18:14 pm »
Ik heb er naar gekeken en ik ben me beroerd zeg dit is niet te gekoven. zit hier met tranen in mijn ogen.Nee sterker ik jank en zoiets dat laten ze toe.Ik zou zoiemand zijn strod wel vol willen gieten ondierlijk.en dan te weten dat hier in holland ook zoiets gebeurd maar met ganzen zeker tegen de kerst :-X ik geloof dat de mens wel een zeer vies rot beest is.(niet allemaal) maar had ik nu maar niet gekeken krijg niets meer door mijn keel stelletje :-X daar >:D

Wickingh

• Gast
« Reactie #23 Gepost op: juni 29, 2005, 21:23:05 pm »
Ik heb er naar gekeken en ik ben me beroerd zeg dit is niet te gekoven. zit hier met tranen in mijn ogen.Nee sterker ik jank en zoiets dat laten ze toe.Ik zou zoiemand zijn strod wel vol willen gieten ondierlijk.en dan te weten dat hier in holland ook zoiets gebeurd maar met ganzen zeker tegen de kerst :-X ik geloof dat de mens wel een zeer vies rot beest is.(niet allemaal) maar had ik nu maar niet gekeken krijg niets meer door mijn keel stelletje :-X daar >:D

Sorry Jeanet,

maar als we dit laten zien, krijgen we wel steeds meer mensen die tegen wildvang zijn,

mvg Frank beheerder van www.hobbypapegaaien.nl

Jurn

• Gast
« Reactie #24 Gepost op: juli 01, 2005, 21:57:51 pm »
Ja dit moet stoppen !!!!!

uiteindelijk zijn ook onze vogels daarvan daan gekomen !!!!!

Maar we moeten nu zorgen dat we met het kweken van deze soorten in gevangenschap geen import meer nodig hebben !!!!!!!!!

Groothur

• Gast
« Reactie #25 Gepost op: juli 02, 2005, 13:34:43 pm »
 >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Ik heb maar 40 seconden gekeken en dat was al te veel.
Toen ik die man die kleintjes uit het nest zag trekken had ik zin om hem eruit te trappen.
 >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D

dylantjuh

• Gast
« Reactie #26 Gepost op: juli 24, 2005, 14:09:11 pm »
Zielige beesten, Eerst halen ze ze uit het nest, gaan ze ze pap voeren en hoe ruw ze ook metr ze om gaan ze gooien ze gewoon neer.

Gaat dat vogeltje dood gaan ze nog met die kop schudden om hem weer tot leven te krijgen!
Zo krijg je ze tog niet tot leven!
Diep triest, de tranen liepen over me wangen :'(

Offline Janina

• NOP Sponsor
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #27 Gepost op: juli 24, 2005, 14:34:43 pm »
Ik ga het filmpje maar niet bekijken, ik begrijp voldoende uit de heftige reacties hier... :(

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
« Reactie #28 Gepost op: juli 25, 2005, 09:47:13 am »
Dit is zelfs de eerste keer dat ik dit topic weer open na toen het filmpje gekeken te hebben. Als ik het topic zag staan, sloeg ik het over.. Ook nu kijjk ik het filmpje niet nogmaals... :'(

jose0069

• Gast
« Reactie #29 Gepost op: juli 25, 2005, 15:45:15 pm »
 >:( (grrr ik had zo'n zin om het beeld in te stappen en iedereen daar op hun kistje te slaan en de kleinjes mee te nemen naar huis,........ dierenbeulerij is het...... >:( >:(