Ik ben miss een lafaard, ik heb het filmpje NIET bekeken. Omdat ik weet hoe ik me dan ga voelen. Is voor mij niet verstandig. Als ik dierenleed zie ga ik echt door het lint, niet zo'n beetje ook en ik zit op me werk. Maar jullie reacties te lezen moet het verschrikkelijk zijn. Waarom... waarom zijn mensen zo cruel!?! Geen geweten ofzo? Geld maakt mensen echt ziek! Bah bah bah, mormels zijn het, in de ergste zin van het woord. > > > > > > >
Hallo,als dit geen argument is om wildvang te stoppen.www.parrot-babys.com/html/videoclips.html , onderste link ausbeuting der natur, in dit geval misschien maar gelukkig dat de kwaliteit niet al te best is,mvg Frank
Ik heb er naar gekeken en ik ben me beroerd zeg dit is niet te gekoven. zit hier met tranen in mijn ogen.Nee sterker ik jank en zoiets dat laten ze toe.Ik zou zoiemand zijn strod wel vol willen gieten ondierlijk.en dan te weten dat hier in holland ook zoiets gebeurd maar met ganzen zeker tegen de kerst ik geloof dat de mens wel een zeer vies rot beest is.(niet allemaal) maar had ik nu maar niet gekeken krijg niets meer door mijn keel stelletje daar