Ik had gelijk! :thumbsup:
De jongste heeft inderdaad rode oogjes!!
M'n vader gelooft me NOG STEEDS NIET, want hij denkt dat je het pas kunt zien als de oogjes open gaan.. maar ik weet het nu wel 100% zeker, want bij nr. 5 zag je op die grootte al echt wel het zwart van de oogjes doorschijnen, maar bij nr. 6 niet.. Dus een albino of een lutino.. en nu weet ik niet zeker wie de vader is

Ze groeien goed! De oudsten gaan blauw of grijs worden.. ik dacht bij nr. 2 wat gelig te zien op z'n kopje, maar dat kan ook zijn omdat ik heel erg hoop op geelmaskertjes en dus dingen zie die er helemaal niet zijn..

Ik heb vandaag ook het blok schoongemaakt (of eigenlijk heeft m'n pappie het gedaan terwijl ik bezig was om nr. 4 opnieuw te ringen want hij was z'n ringetje verloren.. dus toch te vroeg geringd, maar beter te vroeg dan te laat!

) en nu stinken ze gelukkig niet meer zo!

Ze zijn echt superleuk!! Ik ben apetrots op ze!! :thumbsup:
Molly is nu best veel uit het blok, maar ze zorgt nog wel erg goed voor de jongen.. Konohamaru (ik denk dat hij de vader is, maar weet het niet zeker) gaat ook vaak in het blok.. dat deden de mannetjes vorig jaar zelden, dus dat valt nu wel op.
's Morgens voordat ik naar school ga, kijk ik elke dag eventjes en dan liggen ze heel lief met z'n 6en heel dicht tegen elkaar in een rondje te slapen.. heel rustig.. soms een beetje piepen..
Volgens mij gaat het wel ok!