Auteur Topic: Hoe leren praten?  (gelezen 5220 keer)

Tommy

• Gast
Re: Hoe leren praten?
« Reactie #30 Gepost op: april 25, 2005, 21:54:32 pm »
Tsja, misschien is dat het begin wel. Toen Tommy ineens echt iets zei kreeg ik bijna een hartverzakking. Ik schrok me dood :o Toen begon ik zo hard te juigen dat hij weer schrok ;D Verder bromt en brabbelt hij ook veel.

Paco

• Gast
« Reactie #31 Gepost op: april 25, 2005, 21:59:44 pm »
Kan niet wachten!!!
Hoe oud is Tommy nu?

Paco

• Gast
« Reactie #32 Gepost op: april 25, 2005, 22:03:00 pm »
Kan niet wachten!!!
Hoe oud is Tommy nu?
Domme vraag, je had net gezegd dat je het niet precies wist....!!
Het wordt laat geloof ik. :-[ :-[

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
« Reactie #33 Gepost op: april 26, 2005, 08:49:44 am »
Haha! Dat juichen en joelen ken ik, Daphne!! Ik was een tijdje bezig met Sjakko. Ik zei dan: "Wat wil Sjakko van het vrouwtje? Kusje!" En op een gegeven moment natuurlijk alleen de vraag stellen... Toen hij op een gegeven moment"Kusje" als antwoord gaf stond ik in de douche en begon te jjuichen en te jubelen!!! Kon dus helaas zijn reactie niet zien, maar van andere keren weet ik dat ie dat heel raar vond...  :)

shiggy

• Gast
« Reactie #34 Gepost op: april 26, 2005, 12:46:13 pm »
 het kan zijn dat sjako aandacht van mijn man wil,maar ik kan alleen hem eten geven,als mijn man dat doet dan kunt u beter oorstopjes gebruiken zo'n lawaai maakt hij dan :),het is wel anders bij katoe mijn kakatoe daar kan ik niet zo bij komen want dan moogt je zeker er van zijn dat hij mij bijt of mijn trui vast heeft
 :CENS

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
« Reactie #35 Gepost op: april 26, 2005, 12:49:30 pm »
Oeps, dat is jammer!! Hebben jullie de papegaaien in de huiskamer? Misschien kun je er iets meer over vertellen in Mijn Lieverd of zo?  ;)

shiggy

• Gast
« Reactie #36 Gepost op: april 26, 2005, 13:03:21 pm »
 sjako zit in de living,en katoe zit in de verandea bij de andere vogels wel in een aparte kooi,ik heb ongeveer15 soorten vogels
 ;) groetjes shiggy