nou dan weet ik genoeg. ze gaan in ieder geval over op andere pellets. zal eerst eens kijken wat ze van nutri vinden als ze dat goed eten kan ik er eco doorheen gooien. gelukkig zijn ze niet al te kieskeurig want ze zijn al eerder van voer gewisselt.
maar heb wel het idee dat ze erg gevoelig voor kleurtjes zijn. als ik ze dan helemaal geen kleurtjes meer voorzet komen ze in opstand ben ik bang. nu eten ze eigelijk alleen de rode pellets en de rest gooien ze eruit. ik heb liever niet dat ze van de grond eten dus haal ik s`avonds de meeste troep eruit en als de bakjes leeg zijn vul ik ze weer.
over voer gesproken. ja daar kom ik alweer met een vraag leef me helemaal uit bij jullie

heerlijk al die antwoorden.
terra gaat met dr pootje in haar bak met pellets zitten graven en gooit dan hele handen over de kop heen en blaast er dan zo`n beetje bij. dit doet ze ook met haar houtsnippers raar beest

waarom doet ze dit?
en ze gooit het ook opdezelfde manier uit de kooi. ze gaat dan aan de tralies hangen en gooit klauwen vol naar buiten.

mijn vader ergert zich hier rot aan en het komische hieraan is dat als hij het dan weg veegt ze komt kijken en hup gooit ze er weer een zooitje uit. hahahahaha
ze zit hem dan echt te pesten
ik zei al tegen doe dat nou niet negeren en dan later als die rare bui over is en ze is met wat anders bezig dan vegen en dan doet ze het niet
gr angela