Auteur Topic: wat vinden jullie hier van  (gelezen 3052 keer)

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
Re: wat vinden jullie hier van
« Reactie #15 Gepost op: april 08, 2005, 14:27:44 pm »
Ik vond onze reacties over jullie zaak eigenlijk wel positief..  ;) Vind je het gek dat kromsnavelliefhebbers kritisch worden als er mensen als Dennis rondlopen... Je komt op mij betrouwbaar over na het verhaal gelezen te hebben en Corina's ervaring met jou...  Die bakken vind ik prima! Het enige is inderdaad dat je je zelf tegenspreekt over eigen kweek/niet eigen kweek en dat is niet eens als kritiek bedoeld, maar kan wel argwaan opwekken bij mensen, vind je zelf ook niet?  ;)

Wickingh

• Gast
« Reactie #16 Gepost op: april 08, 2005, 14:29:22 pm »
Beste Jeroen,

als je de antwoorden in dit forum goed gelezen hebt zal je met me eens zijn , dat de meningen over jouw bedrijf nav je website overwegend positief gekleurd zijn.Ik heb zelf ook aangegeven dat we geen hetze moeten voeren tegen mensen die deze handel proffessioneel bedrijven.
De enige kanttekening van mijn kant was dat je onduidelijk op de website bent over de herkomst van je baby's.Ik zou zeggen lees dat nog eens zelfkritisch na.
Als je met je vogels en je bedrijf zo goed mogelijk bezig bent kan ik alleen maar zeggen vooral zo door gaan, maar nooit je ogen sluiten voor punten die verbeterd kunnen worden. Niet alle kritiek hoeft negatief te zijn,

mvg Frank

senna

• Gast
« Reactie #17 Gepost op: april 08, 2005, 19:09:52 pm »
Het klinkt defensief, Jeroen, maar ik heb juist gemailt omdat ze een punt naar voren brengen, waar je iets mee zou kunnen doen. Ik ken jou, maar de andere niet.

Bovendien is er niets mis mee om als dierenwinkel eigenaar mee te werken aan een site. Ik ken er nog een paar die gewoon gezellig meekletsen. De site moet hier wel geschikt voor zijn  ;) 

gr corina

insulinde

• Gast
« Reactie #18 Gepost op: april 10, 2005, 15:31:49 pm »
Hallo allemaal.

Mijn reactie is zeker niet defensief bedoeld, maar alleen maar een uitleg van onze werkwijze.

Verders wordt er geschreven dat wij onszelf tegenspreken op de web-site.

Ik zal uitleggen wat er op de web-site bedoeld word.

Eigenkweek vogels zijn alle hier in nederland gefokte exemplaren ( welke door iedere kweker worden gefokt ), en import vogels zijn vogels welke er uit de natuur worden gehaald.
Als je onze site goed leest begrijp je dat wij alleen met eigenkweek dieren werken, hiervan kweken wij een deel zelf ( 43 paren thuis waar wij mee kweken en 13 paren ( puur uit ruimte gebrek) in de winkel )

Aangezien papegaaien, kaketoes en ara's nu eenmaal tropische dieren zijn welke je niet kunt dwingen om te gaan kweken hebben wij net als elk ander bedrijf de hulp van goede en betrouwbare kwekers nodig, omdat wij nu eenmaal NIET met ( goedkope en ziekte gevoelige ) import willen werken.

Wij hebben dan ook in de winkel niet 300 papegaaien zitten waar een ieder lekker met zijn verkoudheid handen aan mag zitten, of die op je schouder word gezet zodat je achteraf niet eens weet welk soort je hebt gekocht.

Wij kweken met de volgende soorten voor in de huiskamer: bonte boertje, meyer papegaaitje, jardine papegaaitje, timney en congo grijze roodstaart, wit/geel/blauwvoorhoofd amazones rose kaketoes en blauwgele ara's, en met deze soorten voor de kwekers: groenwang amazones, cuba amazones, wijnborst amazones en granada amazones, inka kaketoes, geel/groenvleugel ara's, roodoorara's en hyachint ara's ( hiervan staan de meeste op de BUD lijst.

Ik hoop hiermee wat meer inzicht in ons bedrijf te hebben gegeven.
met groet jeroen

senna

• Gast
« Reactie #19 Gepost op: april 10, 2005, 15:36:33 pm »
Hoi Jeroen,

ik denk dat dit een heel stuk duidelijker is.

Bedankt voor je reactie in ieder geval. ;) En blijf lekker het Forum bezoeken.

gr corina

Offline croky

• Pas uitgevlogen
  • Geslacht: Man
« Reactie #20 Gepost op: april 22, 2005, 08:55:20 am »
Hoi

Onlangs was ik in deze winkel en ik werd er erg goed te word gestaan. En het ziet er allemaal erg goed uit.

joytje

• Gast
« Reactie #21 Gepost op: april 22, 2005, 10:28:34 am »
ja ik was vorige week daar ook binnegestapt enkelt vindt ik het meer een dierewinkel dan iemand die paegaaien verkoopt of kweekt wat ik wel goed vind is dat jeniet bij ze kan komen enkelt toen ik de grijsjes in zo,n kleinhokje zag slikte ik ff rico zit in een kooi van een meter bij een meter en 180 hoog hun hebben beduidend minder ruimte  enkelt de groene zaten los op een stok ???

Koosje

• Gast
« Reactie #22 Gepost op: juli 03, 2005, 23:08:16 pm »
Trek even deze topic om hoog.

Ik ben afgelopen zaterdag in deze winkel geweest.
Ik had handopfokvoer nodig en dat kon ik dus op dat moment alleen bij hun krijgen.
De winkel is onwijs netjes en goed verzorgt!
De vogels zitten er netjes bij.
Alles soort bij soort.
In de kweek ruimte zat op dat moment niet zo heel veel meer.
Maar ook daar zag het er heel netjes uit.

Wat ik onwijs mooi vond waren die twee groters in de etalage!!
Ara's ?

Ook vind ik ze prijstechnies helemaal niet duur!!
En staan ze je vriendelijk te woord.

Sorry moest hem even naar boven halen :)