Auteur Topic: Clickeren  (gelezen 60109 keer)

amacera de pera

• Gast
Re: Clickeren
« Reactie #210 Gepost op: april 14, 2006, 20:00:45 pm »
HeeJJ,, Dat lijkt mij ook een leuke dvd. Waar kan je die vinden?? Ik zie wel een dvd maar weet niet zeker of het de goeie is...

het is een hele leuke  dvd  je kan hem online bestelle bij  www.lorreco.nl voor 29.95 excl verzendkosten
als je dan achter op het doosje kijk zie je www.BirdTricks.com  meld je daar aan en je krijgt ook nog via de mail hulp bij het aan leren van trukjes rechtstreeks uit amerika   ga niet op hun aanbiedingen in zij hebben het over 3of4 video's die je dan weer kan kopen maar die staan allemaal al op deze dvd, ze denken namelijk dat je alleen video no 1 heb gekocht

ze laten je zelfs zien hoe je je papegaai zelf kan laten sparen (geld in een spaarpot gooien ) heel leuk, geef ze zakgeld dan kunnen ze hun eigen speelgoed betalen  ;D ;D

gr Ann

amacera de pera

• Gast
« Reactie #211 Gepost op: april 14, 2006, 20:21:25 pm »
ga ook eens kijken op  http://www.petstockroom.com        klik op de kakatoe en je kan de leukste dingen zien voor je gaai  alleen koop ik het daar nietmaar ik zie wel leuke dingen om zelf te maken  bv een draagzak  handig voo JP-tje   we zijn van daag naar mark geweest en op de terug reis zijn we ook nog even het bos ingegaan  maar dan is het best welvermoeiend voor mijn hand om haar daar op mee te nemen  ,nu zag ik daar een draag zakje die doe je om als een rug zak maar dan van voorn  alleen was hij bij hun dicht met een doorzichtig stuk er in (weinig frisse lucht denk ik ) als ik nu een rugzakje neem en ik haal er een kant uit en vervang dat voor de helft met een stukje vitrage dan kanze er niet uit vallen en heeft ze vrijuitzicht en frisse lucht en ik heb mijn handen vrij  ;D ;D

gr Ann

Ambertjuh

• Gast
« Reactie #212 Gepost op: april 15, 2006, 09:52:19 am »
het is een hele leuke  dvd  je kan hem online bestelle bij  www.lorreco.nl voor 29.95 excl verzendkosten
als je dan achter op het doosje kijk zie je www.BirdTricks.com  meld je daar aan en je krijgt ook nog via de mail hulp bij het aan leren van trukjes rechtstreeks uit amerika   ga niet op hun aanbiedingen in zij hebben het over 3of4 video's die je dan weer kan kopen maar die staan allemaal al op deze dvd, ze denken namelijk dat je alleen video no 1 heb gekocht

ze laten je zelfs zien hoe je je papegaai zelf kan laten sparen (geld in een spaarpot gooien ) heel leuk, geef ze zakgeld dan kunnen ze hun eigen speelgoed betalen  ;D ;D

gr Ann
Ooh,, Ik zie alleen maar een video bij www.lorreco.nl ... Taming, Training and Tricks heet hij.. ooh nee nu zie ik het.. daarboven staat wel dat het een Dvd is.. Sorry ik keek weer eens niet goed  :-[ Bedankt!  :thumsup: Dus dit is een Dvd met al die drie Dvd's die ze bij birdtricks aanbieden?? Cool! ik heb hem besteld. Ooh, het lukt me alleen niet om me bij www.birdtricks.com aan te melden. Ik zie niet staan waar dat zou moeten. Dankje  :thumsup: :thumsup:

Ambertjuh

• Gast
« Reactie #213 Gepost op: april 15, 2006, 19:26:57 pm »
Ooh nog één vraagje: Ik heb de Dvd besteld... moet ik dan nu het geld overmaken??  :CENS ik vind het een beetje vreemd.. Ik klikte op bestellen.. toen heb ik al die gegevens ingevuld. Er werd niet gevraagd hoe ik wilde betalen. Moet ik nu betalen? En dan? Weten ze dat ik dat geld heb overgemaakt dan? Beetje raar.. Bij ebay enz. gaat het anders...  ???

Cosch

• Gast
« Reactie #214 Gepost op: april 17, 2006, 22:25:14 pm »
mmmm. Ik zou niet zo snel geld over maken. Volgens mij kun je ze ook bij bol.com bestellen. Dat is wat betrouwbaarder!

Oh Coco is echt erg. Hij wilde net niet zwaaien, want ik had nog geen beloning in mn andere hand!  ::)

Ambertjuh

• Gast
« Reactie #215 Gepost op: april 18, 2006, 08:52:18 am »
mmmm. Ik zou niet zo snel geld over maken. Volgens mij kun je ze ook bij bol.com bestellen. Dat is wat betrouwbaarder!

Oh Coco is echt erg. Hij wilde net niet zwaaien, want ik had nog geen beloning in mn andere hand!  ::)

Haha  :) Wat een slimmerd.. Geen beloning is geen trucje ;) denkt 'ie

Cosch

• Gast
« Reactie #216 Gepost op: april 19, 2006, 21:37:46 pm »
Ja echt wel!

He Loes hoe gaat het eigenlijk met Sjakko?

Ik heb Coco weer verder uitgedaagd en het gele balletje OP de rode gelegd. Dat kon ivm geboorde gaten ;)
Maar hij trapte er niet in! Hij stoote eerst de gele weg en pakte de rode. En de tweede keer pakte hij gewoon de rode onder de gele weg!

Ben zo trots op hem.  :hart:

Ik wil het nu eigenlijk iets uitbreiden. Heeft iemand ideen?
3 kleuren misschien, of nu leren dat de andere geel is. Dus dat hij op commando de gele of rode pakt!

Kaya zwaait bijna zonder 2e hand!

..ingrid..

• Gast
« Reactie #217 Gepost op: april 19, 2006, 21:53:03 pm »
ik heb de dvd ook besteld .Je kon boven in de pagina invullen , vooruit betalen,of onder rembours.
Lijkt me eht heel leuk die dvd.ff een vraagje ernie is nu 10 mnd.Is hij niet te jong/ongeduldig om echt truukjes te leren? ???

Cosch

• Gast
« Reactie #218 Gepost op: april 19, 2006, 21:57:12 pm »
Gewoon proberen. Ik denk dat hij het leuk zal vinden. En als hij niet wil, probeer je het volgend jaar gewoon weer! ;)

Pluisje

• Gast
« Reactie #219 Gepost op: april 19, 2006, 22:21:07 pm »
Wat gaat het goed Corina :a036: Het is zo leuk om te ontdekken hoe slim ze zijn  ::)

Er is eigenlijk een probleempje met kleuren.
Dat kan met één soort van bijv. geel of rood, groen goed gaan.
Maar als je een andere set figuurtjes pakt (van ander materiaal bijv.) is de geel voor ons nog steeds geel maar vogels zien
het als andere kleur  :CENS.
Heeft iemand dezelfde ervaring? Als je met een nieuwe setje figuurtjes begint begin je bijna opnieuw.
Het gaat heel snel dan, maar ze raakt echt in de war. Een soort: DIE was toch GEEL niet DEZE wat zeg je nou?  :CENS
Ik vind vormen (ster, bloem, vierkant) wat makkelijker, dat zien we hetzelfde iig.

Cosch

• Gast
« Reactie #220 Gepost op: april 19, 2006, 22:43:49 pm »
Ok interessant.  :CENS

Nu ziet hij wel verschil tussen het rode balletje en de gele omdat hij 95% de rode pakt!
Grappig!

Maar hoe zou jij nu verder gaan als ik hem de gele bal wil leren?

Pluisje

• Gast
« Reactie #221 Gepost op: april 19, 2006, 23:54:53 pm »
Nee, ik bedoel dat als  één setje gele, rode, groene ezv balletje hebt is OK.
Dat gaat goed. Vervolgens neem je andere speeltje met rode, gele, groene balletjes/figuurtjes
maar net van ander plastic bijv waar het rood, geel en groen er iets anders uitzien.
Dan herkennen ze de kleuren niet meer omdat ze ze dan anders zien.

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
« Reactie #222 Gepost op: april 20, 2006, 08:29:57 am »
Heeee... dat herken ik wel ja.. ik dcht dat ze ineens alles vergeten was! Wat vreemd! :)

Cosch

• Gast
« Reactie #223 Gepost op: april 20, 2006, 08:32:55 am »
hoe gaat het met sjakko Loes? Nog steeds zo leergierig?

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
« Reactie #224 Gepost op: april 20, 2006, 08:55:21 am »
De twee dingen die ik Sjakko graag wou leren had ze in no time geleerd. Verder ben ik eigenlijk niet met iets bezig geweest. Dat zwaaien en rondje draaien vond ik gewoon heel leuk om haar te leren. Nu weet ik het even niet.. ;)