Tommy en Guano wil ik leren een munt in een spaarpot te doen. We zijn gister begonnen met een jodenkoekenbus met een touwtje met daaraan een munt (anders moet ik steeds achter die munt aan) De munt moet in die bus en later door een gleuf in de deksel. Maar ze zijn heeelll fanatiek omdat ze weten dat er iets met die munt moet voor ze wat krijgen, maar gooien hem nu nog overal neer Guano gooit zelfs die hele bak door de lucht. Vasthouden dan maar... en t lijkt nu dus beter te gaan! Maar ik ben wel benieuwd wanneer t kwartje echt (in die bus) valt
ik heb de dvd ook besteld .Je kon boven in de pagina invullen , vooruit betalen,of onder rembours.Lijkt me eht heel leuk die dvd.ff een vraagje ernie is nu 10 mnd.Is hij niet te jong/ongeduldig om echt truukjes te leren?
Ik heb even een vraagje:Mijn Mango is nog niet helemaal tam.. eigenlijk nog helemaal niet Kan ik dan ook al met hem clickeren? Ik las ergens dat het de band versterkt en misschien krijg ik hem met dat clickeren juist wel tam! Dus zou dat al kunnen?