Auteur Topic: Clickeren  (gelezen 60160 keer)

Cosch

• Gast
Re: Clickeren
« Reactie #240 Gepost op: april 22, 2006, 23:12:23 pm »
Wauw wat is vlinder mooi!
Zo heee!

billy

• Gast
« Reactie #241 Gepost op: april 22, 2006, 23:15:04 pm »
Pffffffffffff wat gaaf zeg en wat apart he vlinder, mooie foto's hoor  :thumsup:
Alleen hebben de mensen rare vlekkerige gezichten  :)

Groetjes Els

Pluisje

• Gast
« Reactie #242 Gepost op: april 22, 2006, 23:20:49 pm »
Oh, hij is erg leuk. Die foto's op fluffies zijn heel mooi! Grappige leuke  papegaaitje is je Vlinder  :hart:..
Wat een leuk clubje hebben jullie daar.

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
« Reactie #243 Gepost op: april 23, 2006, 08:40:14 am »
Mooie foto's! Wat is dat dan, Fluffies?

Cosch

• Gast
« Reactie #244 Gepost op: april 23, 2006, 10:13:49 am »
Is ook een papegaaien forum, Loes!

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #245 Gepost op: april 23, 2006, 10:48:56 am »
Aha! :-[

Tommy

• Gast
« Reactie #246 Gepost op: april 23, 2006, 13:47:00 pm »
 :) Ja en jullie zijn er natuurlijk van harte welkom  ;)

Tommy

• Gast
« Reactie #247 Gepost op: april 25, 2006, 17:24:44 pm »
Citaat
Tommy en Guano wil ik leren een munt in een spaarpot te doen. We zijn gister begonnen met een jodenkoekenbus met een touwtje met daaraan een munt (anders moet ik steeds achter die munt aan)  De munt moet in die bus en later door een gleuf in de deksel. Maar ze zijn heeelll fanatiek omdat ze weten dat er iets met die munt moet voor ze wat krijgen, maar gooien hem nu nog overal neer  Guano gooit zelfs die hele bak door de lucht.   Vasthouden dan maar... en t lijkt nu dus beter te gaan! Maar ik ben wel benieuwd wanneer t kwartje echt (in die bus) valt

GUANO KAN HET!!!!  :hart: :thumsup: :a036: :cool: ;D
Hij doet echt iedere munt in die gleuf!!!  :a036: Waar de munt ook is en waar de bak ook staat. Gister leek t nog een heeeeele lange weg, maar nu   :thumsup: Hij was eerst zoo vreselijk kwaad dat ie niet begreep wat er moest gebeuren dat hij met die munt aan dat touwtje om ramde en mopperde...tot hij er perongeluk in viel  :) Ik KLIK en juichen natuurlijk..nou ja, dat herhaalde zich net een paar keer en toen snapte hij t. Zelfs met nog 3 losse munten gooit hij ze achter elkaar in die gleuf :a036:

Zooo leuk! Tommy zat op de achtergrond tegen Guano te brabbelen,( ik hoorde tenminste steeds zn naam  ;D ) en te juichen en ineens "hou op" te roepen, Vlinder wilde ook zo graag meedoen en probeerde de munt af te pakken , terwijl Chico alle pitjes wilde pikken  :) Toen Tommy weer aan de beurt was ging dat niet zo goed als bij Guano, dus Guano kwam dr bij en pakte steeds die munt uit Tommys poot moppert een paar keer en mikt hem iedere keer vol zelfvertrouwen in de gleuf om de 1e naar de andere beloning in ontvangst te nemen :lol:  En Tommy maar verbaasd kijken met een scheef hoofd ...hahaaaa  ;D Man wat ben ik trots op dat kleine ventje  :cool: :hart:  en wat hebben we een lol gehad  ;D

Oh ja, wat ik ook grappig vind is dat als ze t 1 maal kunnen ze ook zo zelfverzekerd zijn dat t lijkt of t heel simpel is en ze t altijd al konden ::) ;D

Cosch

• Gast
« Reactie #248 Gepost op: april 25, 2006, 18:26:04 pm »
JEEEEEEEEE  :a036:  :a036:

Wat goed!  :thumsup:

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #249 Gepost op: april 25, 2006, 18:28:43 pm »
Oh!! Wat super!! Leuk is dat hè? Als ze het eenmaal goed doen en je kan klikken is het gepiept!! :thumsup:

Ambertjuh

• Gast
« Reactie #250 Gepost op: april 25, 2006, 18:36:15 pm »
Ik heb even een vraagje:
Mijn Mango is nog niet helemaal tam.. eigenlijk nog helemaal niet  :) Kan ik dan ook al met hem clickeren? Ik las ergens dat het de band versterkt en misschien krijg ik hem met dat clickeren juist wel tam! Dus zou dat al kunnen?

..ingrid..

• Gast
« Reactie #251 Gepost op: april 25, 2006, 21:32:00 pm »
ik heb de dvd ook besteld .Je kon boven in de pagina invullen , vooruit betalen,of onder rembours.
Lijkt me eht heel leuk die dvd.ff een vraagje ernie is nu 10 mnd.Is hij niet te jong/ongeduldig om echt truukjes te leren? ???

ik heb de dvd binnen is idd erg leuk Alleen is de dvd een gekopieerde dvd!! is erg prijzig voor een kopie!!! :angry:

Cosch

• Gast
« Reactie #252 Gepost op: april 25, 2006, 21:36:27 pm »
 :o  :o  :o

Zo hee!
Dat is idd duur. Dan bestel ik hem zeker niet!  :angry:

Ambertjuh

• Gast
« Reactie #253 Gepost op: april 30, 2006, 13:42:13 pm »
Even een vraagje ...
Waar kun je de clickers kopen?

Tommy

• Gast
« Reactie #254 Gepost op: april 30, 2006, 13:49:36 pm »
Ik heb even een vraagje:
Mijn Mango is nog niet helemaal tam.. eigenlijk nog helemaal niet  :) Kan ik dan ook al met hem clickeren? Ik las ergens dat het de band versterkt en misschien krijg ik hem met dat clickeren juist wel tam! Dus zou dat al kunnen?
Kan harstikke goed  :thumsup:
Clickers kun je in de dierenwinkel kopen, maar ook in de speelgoedwinkel. Ik heb beide soorten, maar vind de speelgoedclicker fijner, kleiner, minder stug, zachter en directer en een leuk diervormpje ;D ;) Maar nu klak ik meestal met mn tong en dat werkt ook super...mn tong heb ik altijd in  de buurt, wel zo handig :) Tong en clicker afwisselend gebruiken is ook niet erg trouwens...ze weten dondersgoed wat je bedoelt ;)

Oh ja! De duurdere clicker uit de dierenwinkel ...die met een knopje waardoor hij klinkt...die vind ik wel weer fijn, maar mijn mening is hoe kleiner hoe fijner...en nog liever gewoon niks...hoef je ook niet te zoeken. :) En je hebt je handen vrij!! Was ik even vergeten, maar vind ik ook  niet onbelangrijk
« Laatst bewerkt op: april 30, 2006, 13:51:18 pm door Tommy »