Auteur Topic: Clickeren  (gelezen 60157 keer)

Cosch

• Gast
Re: Clickeren
« Reactie #255 Gepost op: april 30, 2006, 13:51:10 pm »
 ;D

Ik heb die stugge uit de dierenwinkel!

Ik heb het de laatste dagen een beetje laten versloffen!  :-[
Is er bij in geschoten!  :-[
Dus vandaag ga ik weer verder!

Gr Corina

Ambertjuh

• Gast
« Reactie #256 Gepost op: mei 01, 2006, 18:17:50 pm »
Wat voor speelgoedwinkel dan?  ???

Cosch

• Gast
« Reactie #257 Gepost op: mei 02, 2006, 10:59:04 am »
Bij de grote winkels waarschijnlijk! Bart Smit ofzo?

Hier gaat het clickeren nog steeds heel goed! Kaya is fanatiek met zwaaien! ;D
Die poot gaat met een snelheid omhoog!  :-[

Coco moet zijn poot iets hoger doen. Als ik wacht met belonen, doet hij hem zelf al hoger!  ::) Dus hij weet het best!

Ik denk dat ik vanavond wat nieuws ga doen met Kaya! Ik ga proberen rondje draaien te leren! En dat dan afwisselen met zwaaien en kusje!
Ook het kusjes geven, zonder snavel vast te houden, gaat heel goed.

Gr Corina

Ambertjuh

• Gast
« Reactie #258 Gepost op: mei 16, 2006, 08:32:51 am »
Ik ga proberen rondje draaien te leren!
Dat heb ik laatst ook geprobeerd met Mango.. Maar het clickeren gaat hier nog niet zo goed. Dat rondje was geen succes.. Hij volgde de targetstick nii... hij raakt hem wel aan als ik het potlood dichtbij hem houdt maar er moeite voor doen?? Nee dat niet..  :) Hij heeft eggt geen zin om hem te volgen dus begin ik vandaag met iets makkelijkers.. ik ga hem leren zwaaien : )) Hoop dat dat beter lukt want hij/zij (ik denk een zij) is stronteigenwijs  :)

Ook het kusjes geven, zonder snavel vast te houden, gaat heel goed.
Hoe leer je dat?? kusjes geven?? Lijkt me wel errg leuk! :D

Cosch

• Gast
« Reactie #259 Gepost op: mei 16, 2006, 08:41:17 am »
Als Mango nog niet wil, denk ik dat hij nog niet helemaal door heeft dat hij een beloning krijgt, als hij iets doet. Ik zou ff een stapje terug doen! Weer even click -> beloning! En dan eerst dichtbij houden en aan laten raken. en dan steeds iets verder weg!

Ja hoe leer je kusjes geven!  :CENS
Je lippen naar voren tuiten en tegen zijn snavel aan drukken. En dat een poosje doen en dan gaat hij dat vanzelf terug doen!

Igor

• Gast
« Reactie #260 Gepost op: mei 16, 2006, 10:44:07 am »
Inderdaad! Ik zou ook een stapje terug doen. Over het algemeen rennen ze als dolle achter de stick aan als ze eenmaal echt doorhebben hoe het werkt :) :P

Bij ons staat de training nu even op een lager pitje door de eetperikelen van de 2 eigenwijze gaaitjes. Ik laat Milo wel af en toe oefenen, zodat hij het leuk blijft vinden. Hopelijk kan ik binnenkort weer echt aan de slag. Ik wil dan vormen gaan herkennen met hem en dan begin ik vooraan met Sunny.

Ambertjuh

• Gast
« Reactie #261 Gepost op: mei 16, 2006, 19:44:23 pm »
0kee bedankt allemaal! : )) Ga idd even een stapje terug  ;)
Woow.. Mango is zoo gek als een deur.. haha hij is op dit moment parkietenzaad aan het eten :) Dacht wel dat ik hem goed hasd geleerd dat er een beloning na een clicker volgt.. Heb zeker wel 20x geclickt en toen een beloning gegeven maarja,,, Kijken of het beter zal gaan als ik nog een stapje terug ga.. haha heb wel eens op een film gezien dat een papegaai een kusje gaf vond het zoo lieff! Dus ga hem dat zeker proberen te leren.. nu nog nii maar later.. heb wel het idee dat ik er een paar bont en blauwe lippen aan overhoud maarjaah,,, Groetjes Amber

Tommy

• Gast
« Reactie #262 Gepost op: mei 17, 2006, 15:35:57 pm »
Waar beloon je hem eigenlijk mee? Met zonnepitjes? Anders (als hij daar van houdt natuurlijk) kun je ook en theelepeltje biogarde/yoghurt of danoontje proberen...niet een lepel vol, maar alleen eraan. Dat werkt hier super. Na een klik even een klein likje van die lepel en ze hebben dat inimini hapje ook heel snel op, dus kun je snel weer verder

Igor

• Gast
« Reactie #263 Gepost op: mei 17, 2006, 15:40:10 pm »
 :) ;D :P
Lig hier te rollen van het lachen: 1 van de dingen die ik Milo nog wil gaan leren met clickeren is om biogarde en yoghurt te gaan eten. Ik heb al van alles geprobeerd maar hij blijft het weigeren. De omgekeerde wereld dus... rare, eigenwijze beesten :thumsup:

Tommy

• Gast
« Reactie #264 Gepost op: mei 17, 2006, 22:25:23 pm »
 ;D ;D ;D

Africangrey

• Gast
« Reactie #265 Gepost op: mei 18, 2006, 16:36:04 pm »
Nou ik ben nu ook al een paar dagen bezig met clickeren.
Ik ben met zwaaien leren begonnen, dat lijkt me het makkelijkst.
Alleen het belonen met iets lekkers is een beetje een probleem.
Zonnebloempitten vindt hij niet lekker genoeg ;D En ook noten niet.
Er zijn maar 2 dingen die hij echt geweldig lekker vindt, kaas en banaan.
En dat zijn nou net de dingen die ze niet zo vaak mogen hebben ::)
Dus oefen ik iedere dag even met een klein stukje banaan en het lukt al aardig, alleen het pootje moet nog een stuk verder omhoog ;D Hoe leer je dat?
Hi hi, kom ik vanmorgen met een ieni-mini stukje kaas aanlopen, Jamie helemaal wild had het al lang gezien, sta ik voor hem en voordat ik de kans had om wat te zeggen of te leren doet hij zijn pootje een beetje omhoog en meteen daarna maakt hij een clickgeluid :)
Pfff, hoezo ongeduldig... ;D

Gr
Ineke

Cosch

• Gast
« Reactie #266 Gepost op: mei 18, 2006, 16:42:11 pm »
 ;D  ;D ;D

Geweldig he?

Coco deed bij mij ook heel gemakzuchtig zijn poot maar een klein stukje omhoog!
en toen heb ik zijn pootje iets omhoog geduwd en toen geklikt en beloond. En toen snapte hij het al!
Als hij hem nu niet hoog genoeg doet, dan zeg ik: iets hoger coco en dan doet hij hem hoger en dan klik ik!

Tommy

• Gast
« Reactie #267 Gepost op: juni 12, 2006, 14:15:46 pm »
GUANO KAN HET!!!!  :hart: :thumsup: :a036: :cool: ;D
Hij doet echt iedere munt in die gleuf!!!  :a036: Waar de munt ook is en waar de bak ook staat. Gister leek t nog een heeeeele lange weg, maar nu   :thumsup: Hij was eerst zoo vreselijk kwaad dat ie niet begreep wat er moest gebeuren dat hij met die munt aan dat touwtje om ramde en mopperde...tot hij er perongeluk in viel  :) Ik KLIK en juichen natuurlijk..nou ja, dat herhaalde zich net een paar keer en toen snapte hij t. Zelfs met nog 3 losse munten gooit hij ze achter elkaar in die gleuf :a036:

Guano kan nu allemaal verschillende soorten munten in allemaal verschillende dingen doen. Zelfs echt geld in een spaarpot :thumsup: Eerst wilde hij alleen de gele plastic munten waarmee we begonnen in de best grote gleuf van de jodenkoekenbak stoppen, maar ik heb een nieuwe bus koeken gehaald en een kleinere gleuf gemaakt, meer munten genomen, veel geoefend en tadaaa... :a036: :a036: Met t grootste gemak. Iris haalde haar spaarpot eergiister leeg en vond ineens echt geld, maar ook verschillende soorten plastic muntjes :)

Ennnn...hij kan basketballen Joeheeee :thumsup: ;D Briljant! We zijn heel laag begonnen met een zelfgemaakt basketbal ding, maar inmiddels is hij op de hoogste stand en staat hij op zn tenen om die bal erin te doen :thumsup:

Guano is nu helemaal in to dingen ergens in doen. Als je niet uitkijkt heb je zelfs munten en ballen in je koffie  ;D en een propvol basketbalnet . Als de bal er nml 1 maal in zit (en ik vergeet hem eruit te halen), dan zoekt hij alles wat hij kan vinden om er bij in te proppen ;D

Vlinder heeft met clickeren voetbal ontdekt...en hij vindt t geweldig ;D

Cosch

• Gast
« Reactie #268 Gepost op: juni 12, 2006, 14:27:18 pm »
Ohh gaat echt super bij jou!  :thumsup:

Wat leuk zeg dat ze het goed doorhebben!

Cosch

• Gast
« Reactie #269 Gepost op: juni 12, 2006, 20:39:38 pm »
Hier gaat het clickeren ook goed! Coco draait goed rondjes. Kaya geeft goed kusjes en zwaait als een gek! japie heefthet rondjes draaien nog niet verleerd! en hij zwaai took al bijna binnen 5 minuten oefenen!

Hij weet precies wat er komt, want op een gegeven moment hield hij zijn poot maar omhoog! Net zo makkelijk!  ;D  ;D