Auteur Topic: Clickeren  (gelezen 60024 keer)

Tommy

• Gast
Re: Clickeren
« Reactie #270 Gepost op: juni 12, 2006, 21:44:51 pm »
 ;D Geweldig! Wat goed he! :thumsup: Guano zit ook vaak lang met 1 poot in de lucht :) Tommy kan sinds kort ook redelijk goed zwaaien. Dat ging eerst wat lastig omdat hij t eng vond als ik mn hand daar hield en weer wegtrok. Hij pakt nml mn hand dan even met zn snavel...maar als ik hem weghaalde wilde hij bijten om hem vast te houden :) Maar nu heeft ie t door :a036: En als ze t 1 maal door hebben...vergeten ze t idd niet weer :thumsup:

Pluisje

• Gast
« Reactie #271 Gepost op: juni 12, 2006, 22:24:17 pm »
  Guano is nu helemaal in to dingen ergens in doen. Als je niet uitkijkt heb je zelfs munten en ballen in je koffie  ;D en een propvol basketbalnet . Als de bal er nml 1 maal in zit (en ik vergeet hem eruit te halen), dan zoekt hij alles wat hij kan vinden om er bij in te proppen ;D

Wat goed, zeg  :thumsup:
Wacht maar ....  :) sinds Aphyna dingen in elkaar kan zetten doet ze nu wel eens haar eigen speeltjes knutselen en van de oude nieuwe te maken.
Bollen/ringen met een gat pakken en dat een touwtje erin, en dan nog een bol erbij  :thumsup: ;D

Tommy

• Gast
« Reactie #272 Gepost op: juni 12, 2006, 23:41:31 pm »
 :a036: hahaa jaaa! Dat is goed zeg! :thumsup: Het werkt eigenlijk net als bij mensen he? Ze leren stukje bij beetje de dingen, maar gaan die dan ook zelf combineren en gebruiken :)

Pluisje

• Gast
« Reactie #273 Gepost op: juni 12, 2006, 23:45:38 pm »
Juist, ontzettend facscinerend om dat te zien  :hart: ::) ::)  :thumsup:
(Al gaat het bij mij niet echt over clickeren  :-[ eigenlijk)

Tommy

• Gast
« Reactie #274 Gepost op: juni 13, 2006, 13:43:46 pm »
Nee, dat geeft toch ook niet ;) . Ik clicker soms...maar leer ze ook zo dingen, net hoe t uitkomt en wat t beste werkt. Eigenlijk zou er een verzamel topic moeten komen met trucjes...en de manier waarop ze zijn aangeleerd maakt dan niet uit. Ik reageer toevallig in dit topic, maar er zijn er geloof ik nog een paar die niet specifiek over clickeren gaan? daar had ik net zo goed mn verhaaltje kunnen typen :)

Cosch

• Gast
« Reactie #275 Gepost op: juli 11, 2006, 22:31:20 pm »
Ik ben weer aan het oefenen geweest vanavond. En het ging weer heel goed.
Coco draait steeds makkelijker een rondje. En geel en rood balletje is al helemaal geen uitdaging meer. Ik had hem op de salontafel gezet en ik zei: doe maar zwaaien. en in eens op de achtergrond zie ik Kaya zijn poot omhoog steken.  :hart:
Zooooo lief! Die wil zo graag!

Dus na Coco was Kaya aan de beurt. En die ging ook al zo makkelijk. met zwaaien en lieve kusjes geven enzo. Ik ben  nog bezig met rondjes draaien, maar dat gaat niet zo goed met kaya. Hij wil gewoon niet verder dan ruim een kwart rondje. Zucht!

Dus ik heb even wat anders verzonnen, want ik wilde hem ook graag kleuren leren.
Maar omdat hij bijt, en ik eventueel de balletjes niet terug zal krijgen, hahahaha, moest ik even wat anders verzinnen.
Dus ik had een mooie kleuren kinder sleutelbos. en nu ben ik hem dus de rode sleutel tussen rood en blauw aan het leren.

Nou ik had het idee dat hij het al door heeft na een paar keer. En dat kan ik natuurlijk uitbreiden tot meer kleuren. Dus daar ben ik nu mee bezig.

Die ouwe kaya nog aan het kunstjes leren! hahahaha!

Gr Corina

Tommy

• Gast
« Reactie #276 Gepost op: juli 11, 2006, 22:42:23 pm »
 :a036: Goed he!!! En wat lief dat ie zat te zwaaien :hart: :hart: Och ik zie t helemaal voor me. Ongeduldig wachtend tot hij aan de beurt is :hart:

Igor

• Gast
« Reactie #277 Gepost op: juli 12, 2006, 09:18:01 am »
Goed zeg :thumsup: Zo zie je maar, nooit te oud om te leren!
Ik train ook nog geregeld tussendoor. Wel iets minder dan eerst omdat ik tot nu toe nog veel bezig ben met de basis training van Sunny (opstappen, niet bijten, kroelen, enz) en dat doe ik zonder clicker. Wel ben ik sinds een paar dagen bezig om voor Sunny de clicker te koppelen aan iets lekkers, dus hopelijk kan ik deze week met haar aan de slag...
Als ik voor haar klik om haar iets lekkers te geven, dan zit Milo heel aandachtig te kijken en soms zwaait hij dan ook :) :P :thumsup:

Cosch

• Gast
« Reactie #278 Gepost op: juli 12, 2006, 09:23:22 am »
Wat leuk!

Ik merkte bij Kaya dat het clickeren echt mee hielp met het tammer maken.
Dus misschien doet het Sunny ook wel heel goed en zal het iets sneller gaan.  :thumsup:

Sanco

• Gast
« Reactie #279 Gepost op: juli 12, 2006, 09:50:10 am »
Ik merk wel dat Tony ook enthousiaster wordt van het clickeren! Laatst was hij zo blij dat we aan het spelen waren dat ie een vreugde sprongetje maakte  ;D  Ik heb hem nu geleerd: dan zeg ik tegen hem: Tony wat ben je moooiii! En dat fluit hij fiet fieuww! (of hoe je dat schrijft  :) )

Cosch

• Gast
« Reactie #280 Gepost op: juli 12, 2006, 09:54:18 am »
Ohhhhh wat leuk!  ;D ;D ;D

Hebben jullie nog wat ideeen, wat ik ze nog meer kan leren? Coco is weer bijna toe aan iets nieuws.
Nog niet al te moeilijk graag!  :)

Gr Corina

Sanco

• Gast
« Reactie #281 Gepost op: juli 12, 2006, 10:02:09 am »
Ohhhhh wat leuk!  ;D ;D ;D

Hebben jullie nog wat ideeen, wat ik ze nog meer kan leren? Coco is weer bijna toe aan iets nieuws.
Nog niet al te moeilijk graag!  :)

Gr Corina

Ja ik ben ook zo ongeveer door mijn truukjes heen! Alles wat jij je gaaitjes leert ben ik Tony ook aan het leren.. Het moet inderdaad niet te ingewikkeld zijn want ik denk niet dat hij al toe is aan dubbele salto's en handstandjes  :)

Cosch

• Gast
« Reactie #282 Gepost op: juli 12, 2006, 10:09:09 am »
Nee dat zie ik Kaya helemaal nog niet doen. Dubbele flikflak achterover met een schroef (of zoiets)  ;D ;D ;D

Ik zat al wel te denken om hem bijv iets in een bakje te laten gooien.
Eerst nog makkelijk met gewoon een bakje. Maar heb nog geen idee, waar ik dan moet beginnen!  :CENS

Sanco

• Gast
« Reactie #283 Gepost op: juli 12, 2006, 10:21:09 am »
Nee dat zie ik Kaya helemaal nog niet doen. Dubbele flikflak achterover met een schroef (of zoiets)  ;D ;D ;D

Ik zat al wel te denken om hem bijv iets in een bakje te laten gooien.
Eerst nog makkelijk met gewoon een bakje. Maar heb nog geen idee, waar ik dan moet beginnen!  :CENS

Hahaha  ;D ja zo lenig is tony ook nog niet!

Ja iets in een bakje gooien staat op die DVD die ik had gekocht om je gaai truukjes te leren. Als je het ze zelf ziet doen lijkt het heel makkelijk maar volgens mij valt dat nog best tegen! Maar het is wel een goeie!  :thumsup: Ik ga dat vanavond nog eens even bekijken. Dan laat ik je nog wel weten waar je moet beginnen.

Cosch

• Gast
« Reactie #284 Gepost op: juli 12, 2006, 10:29:08 am »
Jaaa graag! Want dat klinkt nog niet zo heel moeilijk!
 :thumsup: