Auteur Topic: Clickeren  (gelezen 59973 keer)

Offline 180sonic

• Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • ~ Cor & Lucky ~
Re: Clickeren
« Reactie #420 Gepost op: januari 07, 2007, 13:45:28 pm »
rozijntjes? ik weet nog dat als ik als kind lief was een doosje rozijntjes kreeg  ::)

truus

• Gast
« Reactie #421 Gepost op: juni 28, 2007, 20:40:18 pm »
hoi
ik ben met deejay ook begonnen met clickeren en het gaat goed .na iets meer dan een week kan hij pootje geven zwaaien en een rondje draaien het is echt leuk als je het ziet .nu moet ik nog kijken wat ik hem nog meer ga leren
want dat wat deejay nu kan, heb ik op internet gezien, en na gedaan en het lukte goed
zo,n amerikaanse site en dan krijg je een paar voorbeelden en de rest kunt je krijgen via betaling maar dat heb ik niet gedaan
misschien kan ik hier nog meer uitleg krijgen,hoe je nog  dingen aan je papegaai kan leren
zo heb ik op internet gezien met pootje geven
ik raakte het pootje aan en deejay deed het pootje iets omhoog en ik clickte en na een paar keer had hij het door
zwaaien ging per toeval hij was zich achter op zijn hooft aan het krabben en ik zei zwaaien enik clickte (nu als ik zeg zwaaien dan krabt hij zich achter zijn hooft ) ihihihihihi
en met draaien heb ik een stokje met een bolletje eraan gebruikt, en zei draaien en dan deejay een kant op duwen en nu draait hij
ik kijk of ik het kan filmen en dan op forum zetten
groetjes truus
« Laatst bewerkt op: juni 28, 2007, 20:42:49 pm door truus »

ede

• Gast
« Reactie #422 Gepost op: juni 28, 2007, 23:02:45 pm »
Wat goed zeg!

Leuk he? Clickeren? Ze kunnen er ook zo van genieten van de aandacht en het bezig zijn met elkaar!

Super snelle leerling zeg!  :thumsup:

Wat is het volgende wat je hem gaat leren?

Gr Corina

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #423 Gepost op: juni 29, 2007, 09:49:51 am »
Truus, we hebben zelfs een apaert topic voor filmpjes van zwaaien en rondjes draaien! Ben benieuwd naar je filmpjes!

https://www.parkieten-land.nl/smf/index.php?topic=25523.0

truus

• Gast
« Reactie #424 Gepost op: juni 29, 2007, 11:12:39 am »
Hoi
Bedankt voor het doorgeven van het topic .ik ga vanavond effe kijken. hoe ik het met de webcam moet doen.  ik kan wel foto,s plaatsen . het was wel iets makkelijker om deejay iets te leren als je een voorbeeld hebt.
Deejay is gek op pompoenpitten en hij krijg ze alleen als we gaan clickeren
Hij wil dan zo graag dat hij dan al begint te zwaaien ,maar hij krijg alleen iets als ik er om vraag en hij doet het dan goed
Nu wil ik dat hij vanzelf de kooi in gaat als ik er om vraag ,ik denk dat ik dat met het stokje moet doen en dat hij op een bepaalde plek gaat zitten en dan krijg hij weer een beloning .dat wil ik hem graag leren omdat ik alleen aan deejay kan ,(je weet maar nooit als hij eens uit de kooi komt en ik ben niet in de buurt ,dat andere hem misschien  wel in de kooi krijgen)  :CENS

Groetjes truus
« Laatst bewerkt op: juni 29, 2007, 11:28:26 am door truus »

ede

• Gast
« Reactie #425 Gepost op: juni 29, 2007, 11:15:19 am »
Slim bedacht!  :thumsup:

Ben wel heel benieuwd hoe je dat aangepakt heb als hij het kan!

truus

• Gast
« Reactie #426 Gepost op: juni 29, 2007, 14:56:42 pm »
hoi
ik heb 2 filmpjes gemaakt van deejay, er zit wel geen geluid bij.  maar het is redelijk te zie
ik zet de filmpjes bij beeld en geluid ben benieuwt wat jullie er van vinden
p.s.hoop dat het lukt
groetjes truus

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #427 Gepost op: juni 29, 2007, 18:14:39 pm »
Ik heb je topic dus samengevoegd met het al bestaande topic over zwaaien en rondjes draaien! ;)

ede

• Gast
« Reactie #428 Gepost op: september 16, 2007, 15:00:33 pm »
Ik heb vandaag weer even uitgebreid geclickerd met de gaaien.
Was leuk.
Coco had niet zo veel honger denk ik. Hij werkte niet zo hard voor de pitjes!
Maar ik heb weer ff het oude geoefend. zwaaien, rondje draaien, rode balletje pakken tussen 2 kleuren. Ging weer heel goed. En ik ben verder gegaan met het oefenen met een kraaltje in een bakje te gooien. Ging redelijk.

Kaya had er meer zin in. Hij snapte ff het rondje draaien niet meer. Na wat oefenen deed hij dat ook weer helemaal goed. Het zwaaien en kusjes geven gaan ook super. Ben ook met hem begonnen met het in het bakje te gooien. Heb het idee dat hij dat beter snapt dan Coco.

Misschien moet ik iets anders met Coco gaan doen? Ik ga dit topic weer es doorlezen voor ideeen!

Offline 180sonic

• Moderator
  • Senior Parrot
  • ~ Cor & Lucky ~
« Reactie #429 Gepost op: september 16, 2007, 15:13:23 pm »
Ik heb vandaag weer even uitgebreid geclickerd met de gaaien.
Was leuk.
Coco had niet zo veel honger denk ik. Hij werkte niet zo hard voor de pitjes!
Maar ik heb weer ff het oude geoefend. zwaaien, rondje draaien, rode balletje pakken tussen 2 kleuren. Ging weer heel goed. En ik ben verder gegaan met het oefenen met een kraaltje in een bakje te gooien. Ging redelijk.

Kaya had er meer zin in. Hij snapte ff het rondje draaien niet meer. Na wat oefenen deed hij dat ook weer helemaal goed. Het zwaaien en kusjes geven gaan ook super. Ben ook met hem begonnen met het in het bakje te gooien. Heb het idee dat hij dat beter snapt dan Coco.

Misschien moet ik iets anders met Coco gaan doen? Ik ga dit topic weer es doorlezen voor ideeen!

:CENS ik denk dat als coco erbij is als je dat met kaya doet, coco het vanzelf over gaat nemen hoor, afkijken :)

ede

• Gast
« Reactie #430 Gepost op: september 16, 2007, 15:52:39 pm »
Coco zit wel op zijn kooi als ik dat doe met kaya. Er is me toen op het hart gedrukt dat je zoiets 1 op 1 moet doen. Dat de aandacht echt naar 1 gaai uit moet gaan.
Dus ik hoop idd maar dat Coco mee kijkt dan!  :)

ede

• Gast
« Reactie #431 Gepost op: september 24, 2007, 16:04:23 pm »
Ohh het word nu wel frustrerend hoor. Ik krijg het er tot nu toe niet in! :S
Dat dingetje in een bakje gooien.

Ze beginnen er mee te smijten enzo! Heel irritant. Kaya begon het blokje te slopen. Was veel interessanter dan een z.pitje! :S
Ik denk dat ik een andere traktatie moet vinden omdat ze tegenwoordig wat vaker zaadjes krijgen.

miekje

• Gast
« Reactie #432 Gepost op: september 24, 2007, 16:18:03 pm »
Flink blijven oefenen  :thumsup:
En misschien inderdaad naar een andere beloning zoeken  :CENS

ede

• Gast
« Reactie #433 Gepost op: september 29, 2007, 13:41:09 pm »
 :angry: :angry:
Het lukt gewoon niet met het trucje van iets in een bakje gooien. Ze snappen het gewoon niet.

Ik snap er ook niets van dat ze het niet snappen. Ze zijn altijd zo snel met iets leren en ik ben hier al zo'n poos mee bezig.
Coco snapt er echt helemaal niets van. Die doet maar wat en als het toevallig in het bakje komt dan is het mooi meegenomen. Kaya lijkt het af en toe te snappen en ineens merk je dat het toch niet zo is als het bakje iets verder gezet word. En dat ook hij maar wat doet! Zucht!!!!
Ik had vandaag met mini stukjes kaas geoefend. Daar doen ze echt een moord voor. Maar ze snappen het gewoon niet!   :cry: :cry:

Ik moet maar wat anders gaan verzinnen. Ben bang dat als ze dit al niet snappen dat ik het al helemaal niet voor elkaar krijg om ze die pyramide te leren!  :S

Offline Antonia

• Senior Parrot
  • Ken je papegaai ...
« Reactie #434 Gepost op: september 29, 2007, 13:46:07 pm »
 :)  :) sorry dat ik ff moet lachen hoor.
Bij Jacky hetzelfde, hij mikt 'm meestal goed en weet dat ie dan een nootje krijgt
maar hij zal geen stap verzetten om dat balletje in het bakje te gooien  ;D