Auteur Topic: Dilemma: Kosten  (gelezen 2829 keer)

Offline Dianne

• Super Parrot
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dilemma: Kosten
« Reactie #30 Gepost op: april 16, 2007, 12:27:28 pm »
Dan krijgt de hond een ietsje goedkoper merk voer en de gaai een iets goedkopere pellet maar dan wel een die goed aangeschreven staat, daar zou ik wel op letten.
De dwerggaaitjes zijn niet zo duur dus daar hoef en kan ik niet zoveel op beknibbelen, de cavia's zouden dan ook goedkoper voer krijgen en als het dan nog moeilijk was dan zou ik mijn voliere vogels weg moeten doen.... ik moet er niet aan denken hoor....  :sorry:

TWEETY

• Gast
« Reactie #31 Gepost op: april 16, 2007, 12:52:05 pm »
mijn voliere zou ik met pijn in man hart wegdoen , maar tweety NOOIT
al moest ik het eten uit mijn mond voor haar sparen,voor tweety ga ik door het vuur  :hart:
en chevy ook  :hart:
ik denk dat ze zowiezo een beetje zou sterven zonder mij  :(

..ingrid..

• Gast
« Reactie #32 Gepost op: april 16, 2007, 13:17:20 pm »
ik heb wel eens geroepen mn man gaat er eerder uit dan mn vogel en mn hond  :) :).Nee ik zou nooit mijn dieren weg doen

Offline 180sonic

• Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • ~ Cor & Lucky ~
« Reactie #33 Gepost op: april 16, 2007, 14:32:45 pm »
VOGEL BLIJFT

dan zou ik zelf wel wat gaan bezuinigen op eten en drinken, door bijvoorbeeld het huismerk te kopen ipv het A-merk ;)

noa

• Gast
« Reactie #34 Gepost op: april 16, 2007, 17:19:04 pm »
ik heb weer anders gestemd.
dan EIS!!! ik loonsverhoging

Offline vivke

• Senior Parrot
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
« Reactie #35 Gepost op: april 17, 2007, 00:24:13 am »
ik zeg ,de vogel blijft !!!
zoals vorige sprekers,bezuinigen op andere dingen,plf vaarwel zeggen ofzo,dat spaart al een heel deel per maand uit  cheesy3 en de uren die ik hier rondzwerf,beetje gaan bijklussen ,als ik iets zou vinden  :seestars:
maar wegdoen niet ,nooit !!

Tommy

• Gast
« Reactie #36 Gepost op: april 20, 2007, 14:48:24 pm »
Dieren blijven. :thumsup: Tenzij t zo erg zou zijn dat we echt failliet t huis uit gekickt werden, dan zou ik nooit alles mee kunnen nemen, maar dan nog zijn er hier een aantal dieren die NIET weggaan om die reden. Bezuinigen is dan op alles...op ons eten, maar ook op hun voer, maar ik denk eerlijk gezegd in uiterste uiterste nood genoeg kennis te hebben van oa planten dat ik zelfs van de natuur met mn dieren goed zou kunnen overleven  :shipwrecked: ;D Maar liever niet hoor :P Om voor mn hond en mezelf eigenhandig dieren  te gaan vangen en slachten..nee daar ben ik toch iets te hypocriet voor :-[ Maar mss is dat dan ook wel anders? :)