Auteur Topic: Kakariki kou?  (gelezen 1656 keer)

0wim0

• Gast
Kakariki kou?
« Gepost op: april 14, 2005, 21:18:24 pm »
Mijn kakariki heb ik pas een week. Hij zit binnen voor een groot raam in de living. Het is er altijd minstens 18graden.
Nu zit mijn kakariki regelmatig te bibberen als ik thuis kom van werken. Als ik daarmee de verwarming opendraai zodat het wat warmer word en hij bibbert niet meer.

Zou hij nu echt kou hebben? Ik geloof eigenlijk van niet want hij zou daar normaal toch tegen moete kunnen hé?

senna

• Gast
Re: Kakariki kou?
« Reactie #1 Gepost op: april 14, 2005, 21:27:25 pm »
Je hebt het twee keer neergezet. Dat hoeft niet hoor. werkt alleen maar verwarrend.

Komt er misschien veel kou van je raam af? Je kan het uitproberen door hem even op een andere plek neer te zetten. Als hij dan nog bibbert dan ligt het niet aan het raam.

18 graden hebben ze het niet koud bij. Dus aan de graden zal het niet leggen.

gr corina

Nanda

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: april 14, 2005, 22:02:40 pm »
Je hebt het twee keer neergezet. Dat hoeft niet hoor. werkt alleen maar verwarrend.

gr corina

Een vorm van stotteren???

Offline Henk

• Net geringd
  • Geslacht: Man
« Reactie #3 Gepost op: april 16, 2005, 17:13:08 pm »
ik denk dat er veel tocht door de raam komt
ik weet niet of het enkel of dubbel glas
ik zou hem gewoon op een andere plaats zetten en kijken wat hij dan doet
maar een kakariki die gaat zitten bibberen heb ik nog nooit meegemaakt

BirdmAster

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: april 16, 2005, 17:21:13 pm »
Houd het goed in de gaten en zorg ervoor (zoals gezegd in bovenstaand bericht) dat de ruimte tochtvrij is.

[Offtopic] Het kan zijn dat de dubbele post per ongeluk is geplaatst door de auteur. Meerdere malen hetzelfde onderwerp posten is anders wel overbodig en soms verwarrend. Dubbel geposte onderwerpen en/of berichten worden daarom ook door het beheer van het Parkieten Land Forum verwijderd. [/Offtopic]
« Laatst bewerkt op: april 16, 2005, 17:24:19 pm door BirdmAster »