Auteur Topic: Woordjes en geluiden van jullie gaaien  (gelezen 79978 keer)

giggles

• Gast
Re: Woordjes en geluiden van jullie grijsjes
« Reactie #240 Gepost op: november 08, 2006, 19:56:16 pm »
Balou doet nu niet alleen de bubbeltjespomp na, ze doet nu ook de piepende deur na  ;D

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
« Reactie #241 Gepost op: november 08, 2006, 20:07:04 pm »
Net als Sjakko!!  :a036:

Offline Dianne

• Super Parrot
« Reactie #242 Gepost op: november 08, 2006, 23:57:29 pm »
Geweldig die gekuidjes!

Ik vindt de boertjes eigenlijk nog het "ergste" van Kaya's geluiden, die rekt hij soms zo lang  :-[  je zou maar eens heel net bezoek hebben zitten en hij laat zo'n genante boer.... ;D Je snapt niet dat zo'n geluid uit zo'n klein vogel lijfje kan komen!

Offline vivke

• Senior Parrot
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
« Reactie #243 Gepost op: november 09, 2006, 00:04:27 am »
dat is toch teken dat ze het hem zo lang geleerd hebben
lang in de zin van gerekt hé

Offline Dianne

• Super Parrot
« Reactie #244 Gepost op: november 09, 2006, 00:07:08 am »
dat is toch teken dat ze het hem zo lang geleerd hebben
lang in de zin van gerekt hé
Geen idee, tot nog toe maakte hij korte boertjes maar hij begint er variatie aan te geven, terwijl wij (buiten een perongelukje) nooit hardop boeren.

Offline vivke

• Senior Parrot
« Reactie #245 Gepost op: november 09, 2006, 00:09:58 am »
ik denk aan iets
tenzij hij reactie krijgt die hij wel leuk vind ,dus gaat hij het nog erger gaan doen,papegaaien houden van drama's dat weet je toch wel ondertussen hé
hoe meer jij erop reageert(ik betrap mezelf er ook op zenne ) hoe leuker hij het gaat vinden om het te doen natuurlijk

Offline Dianne

• Super Parrot
« Reactie #246 Gepost op: november 09, 2006, 01:06:20 am »
ik denk aan iets
tenzij hij reactie krijgt die hij wel leuk vind ,dus gaat hij het nog erger gaan doen,papegaaien houden van drama's dat weet je toch wel ondertussen hé
hoe meer jij erop reageert(ik betrap mezelf er ook op zenne ) hoe leuker hij het gaat vinden om het te doen natuurlijk
  doh  :-[ Ja daar zit wel wat in inderdaad, ik reageer wel eens op zijn boertjes  doh stom stom stom, niet bij stil gestaan. Ik voer eigenlijk de hele dag gesprekken tegen en met hem en als hij wel eens een boer laat reageer ik eigenlijk van: Kaya toch Bah!  shootme
Stom zeg dat zoiets er dan door glipt want op schreeuwen reageren we helemaal niet en dat doet hij eigenlijk ook nooit meer, en op boeren reageer je dan wel  doh Bedankt Vivke dat je me hebt wakker gemaakt!

Offline vivke

• Senior Parrot
« Reactie #247 Gepost op: november 09, 2006, 09:02:39 am »
yw dianne,
het is maar gewoon omdat het hier ook gebeurt,onze bruno staat soms voor de gaaien te boeren,er is gene chinees op restaurant die het beter kan,ik maak dan steeds zo'n drama van "allez bruno asjebleift,leer toch wat deftige dingen ipv zo'n vuile boeren",waarop flipke het prachtig vind dat bruno in zijn oren krijgt dat hij op slag begint te boeren en ja zenne goe lang en vies  :seestars:

het zelfde met het woordje f*k you,één van zijn vrienden heeft dat waarschijnlijk al een paar keer tegen de flip gezegd,en natuurlijk flip ook,ik dan weer heel luid "FLIP!!!!!!!"  doh verkeerd natuurlijk,want hij vind het wel leuk,nu reageer ik al een tijdje niet meer en ik hoor het "f" woord ook niet meer,oef ,maar of hij het vergeten is ,DAT weet ik niet zeker  ;D

Cosch

• Gast
« Reactie #248 Gepost op: november 09, 2006, 09:13:01 am »
 ;D Leuk he? Papegaaien!

Waarschijnlijk zul je het nog wel es horen op precies het goede moment!  :)
Maar idd er niet op reageren is het beste. Gelukkig zijn er ergere dingen.

Ik zou het bijv heel vervelend vinden als Coco ging vloeken. Dat zou ik erger vinden dan boeren enzo  :)

Offline vivke

• Senior Parrot
« Reactie #249 Gepost op: november 09, 2006, 09:25:04 am »
oja dat weet ik nog van flipke 1 in het restaurant bij men schoonouders,het zondags na de mis kwam meneer pastoor en de antwerpenaars steeds hun maaltijd doen bij haar en het was precies of flip1 wist als die binnen kwamen ,maar die begon gegarandeerd te vloeken als een ketter,gewoon niet te doen,de pastoor kon er mee lachen ,maar de antwerpenares die sloeg telkens een kruisje,dat mens haar eten werd steeds koud ,ze was te druk bezig kruisjes te slaan
en de flip1 maar ketteren,lachen was dat wel op dat moment zenne,en de flip die genoot van alle aandacht,nee zeggen,lachen en hem vermanen ,alles tegelijk,tegen de dessert stopte hij er meestal mee  ;D ;D

Offline Dianne

• Super Parrot
« Reactie #250 Gepost op: november 09, 2006, 11:22:55 am »
oja dat weet ik nog van flipke 1 in het restaurant bij men schoonouders,het zondags na de mis kwam meneer pastoor en de antwerpenaars steeds hun maaltijd doen bij haar en het was precies of flip1 wist als die binnen kwamen ,maar die begon gegarandeerd te vloeken als een ketter,gewoon niet te doen,de pastoor kon er mee lachen ,maar de antwerpenares die sloeg telkens een kruisje,dat mens haar eten werd steeds koud ,ze was te druk bezig kruisjes te slaan
en de flip1 maar ketteren,lachen was dat wel op dat moment zenne,en de flip die genoot van alle aandacht,nee zeggen,lachen en hem vermanen ,alles tegelijk,tegen de dessert stopte hij er meestal mee  ;D ;D

:)

Jaaa dat kan Kaya dus ook!!! Pfffffff het grappige is wel dat hij bij het vloeken allerlei woorden gebruikt die daar bij passen net of hij echt boos is, als hij het g*dverdomme woord zegt zegt hij dus ook Stomme! en pas op! en uh uh uh! Niet op reageren dus....  ;)

Sanco

• Gast
« Reactie #251 Gepost op: november 09, 2006, 12:48:57 pm »
ik denk aan iets

Ja, zoals het piepje van de magnetron 80x achterelkaar nadoen! Hij weet precies hoe die mij kan irriteren!  ;D

Jarie

• Gast
« Reactie #252 Gepost op: november 09, 2006, 14:19:34 pm »
Ik ben blijkbaar (verwend) met Jarie wat betreft herrie maken,
maar Jessie :o die kan een gil geven,schrik je t lazurus,zo,n hoge scherpe gil,pppppf effe wennen zeg zo,n echte papegaai ;D

Cosch

• Gast
« Reactie #253 Gepost op: februari 09, 2007, 22:54:51 pm »
 woohoo  woohoo  woohoo

Kaya heeft wat gezegd! Hij zei met mijn stem: Kom maar!  :yahoo:

Hij praatte nooit. Kan alleen Joehoe En nu hoor ik duidelijk van zijn kant: Kom maar!  :hart:

Offline vivke

• Senior Parrot
« Reactie #254 Gepost op: februari 09, 2007, 22:56:48 pm »
krijgt hij er eindelijk zin in,heb je binnenkort 2 spraakwatervallen  :)   eulf tweulf deurteun .......