Auteur Topic: Woordjes en geluiden van jullie gaaien  (gelezen 80046 keer)

Offline vivke

• Senior Parrot
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
Re: Woordjes en geluiden van jullie grijsjes
« Reactie #300 Gepost op: februari 13, 2007, 19:45:24 pm »
oh das wat anders natuurlijk

ik vroeg dat omdat ik wel roker ben en als flip en tuur me nadoen met men ochtendstem klinkt het veel zwaarder als de stem die je hoort gedurende de dag (alhoewel ikzelf geen verschil hoor zenne  :) )
als je ze bezig hoort op de filmpjes en/of opnamen hoor je alleen maar hun kweikstemmeke ,zoals ik doe als we zottekes doen met de gaaien

Loesje

• Gast
« Reactie #301 Gepost op: februari 13, 2007, 19:54:05 pm »
Ik begrijp wat je bedoelt, mijn moeder rookt ook en die klinkt 's ochtends ook anders ;)
Maar Emma heeft echt een mannenstem :)

giggles

• Gast
« Reactie #302 Gepost op: februari 14, 2007, 21:23:56 pm »
Balou heeft eindelijk gepraat  :thumsup:

Ze heeft BOEF!! gezegd  woohoo (Dat zeg ik altijd tegen haar als ze door de gang de keuken in komt lopen om te kijken wat ik aan het doen ben)
Een dag later dacht Lola, dat ik kan ik veel beter en die begon HALLO, HOI en LOLA te roepen en Lola begint nu ook al een beetje BOEF te zeggen  :thumsup:

Hoe een trotse ouder kan genieten van zijn kinderen hun eerste woordjes  :yahoo:

TWEETY

• Gast
« Reactie #303 Gepost op: februari 14, 2007, 21:33:48 pm »

Hoe een trotse ouder kan genieten van zijn kinderen hun eerste woordjes  :yahoo:

ja hè  :thumsup:
ik geniet elke dag van tweety haar gebabbel  :hart:

Cosch

• Gast
« Reactie #304 Gepost op: februari 14, 2007, 22:35:07 pm »
Gaaaaf he?

geniet er van met het ontdekken van al die nieuwe woorden!

Hoe een trotse ouder kan genieten van zijn kinderen hun eerste woordjes :yahoo:

Hebik nu ook weer een beetje met Kaya!  :hart:

Offline Antonia

• Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Ken je papegaai ...
« Reactie #305 Gepost op: februari 14, 2007, 23:39:39 pm »
Geweldig,de eerste woordjes maar ook naar een lange tijd nieuwe woordjes  :thumsup: super

Caiolinda

• Gast
« Reactie #306 Gepost op: februari 15, 2007, 08:38:51 am »
En waar ik ook zo van kan genieten is hoe ze het uitspreken je kan af en toe gewoon helemaal in een deuk liggen heerlijk.

Dorian

• Gast
« Reactie #307 Gepost op: februari 15, 2007, 08:47:29 am »
wat ontzettend gaaf Jarno. zooooooooo leuk he?  :hart:
nu Diva nog (Pink begon ook te babbelen, wel al praatgeluidjes en 1 keer echt duidelijke HALLO)

chantal

• Gast
« Reactie #308 Gepost op: februari 23, 2007, 13:58:10 pm »
Chico zegt eindelijk wat  woohoo Ik ben zo super blij. Hij floot alleen maar het bekende bouwvakkersfluitje en een ander liedje en van de week heb ik een paar keer kiekeboe gezegd en nu zegt hij dat de hele tijd.Hij zegt niet 1 woordje maar gelijk 2. Hij zegt HALLO KIEKEBOE. Zo schattig om te horen  :hart:

Offline vivke

• Senior Parrot
« Reactie #309 Gepost op: februari 23, 2007, 14:13:39 pm »
binnenkort vliegen d ekiekeboe's de pan uit en hoor je de verschillende versie's ervan,kiekekoe,dikkekoe ,enz...... dan lach je nog harder met ze  ;D

chantal

• Gast
« Reactie #310 Gepost op: februari 23, 2007, 14:16:00 pm »
Ja dat zal best  ;D Ik lig nu al in een deuk  cheesy3 Alleen als ik het wil opnemen of aan iemand aan de telefoon wil laten horen is ie ineens stil dat is wel jammer maar dat zal vast nog wel goedkomen.

Offline vivke

• Senior Parrot
« Reactie #311 Gepost op: februari 23, 2007, 14:23:09 pm »
haha ,daar gaat nog een tijdje over zenne ,eer je dat kan laten beluisteren,lol,ze zijn zo slim dat ze door hebben als jij het iemand vertelt en dan doen ze het NET niet   cheesy3

afgelopen weekend toen nicole (sonic) hier was en flipke was aan het tateren zolang nicole UIT het zicht was,wanneer hij haar zag stopte hij direkt en speelde wat standbeeldje  :o
ook lachen zenne  ;D

Offline 180sonic

• Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • ~ Cor & Lucky ~
« Reactie #312 Gepost op: februari 23, 2007, 16:05:19 pm »
haha ,daar gaat nog een tijdje over zenne ,eer je dat kan laten beluisteren,lol,ze zijn zo slim dat ze door hebben als jij het iemand vertelt en dan doen ze het NET niet cheesy3

afgelopen weekend toen nicole (sonic) hier was en flipke was aan het tateren zolang nicole UIT het zicht was,wanneer hij haar zag stopte hij direkt en speelde wat standbeeldje :o
ook lachen zenne ;D

dat was idd wel bijzonder, als wij buiten aan t paffen waren, sprak flip alle talen! :o
maar zodra ik in beeld kwam was t "zip" mondje toe, maar arthur ging ongestoord verder :)

TWEETY

• Gast
« Reactie #313 Gepost op: februari 23, 2007, 16:58:54 pm »
dat was idd wel bijzonder, als wij buiten aan t paffen waren, sprak flip alle talen! :o
maar zodra ik in beeld kwam was t "zip" mondje toe, maar arthur ging ongestoord verder :)

:)  hier hetzelfde met tweety, iemand is op bezoek en ik zeg tweety wat doet de kip ? geen reactie  ???
ik ga in de andere kamer met het bezoek en je hoort ineens toooktoktoktoooook   cheesy3 cheesy3

Offline vivke

• Senior Parrot
« Reactie #314 Gepost op: februari 23, 2007, 18:58:55 pm »
dat hebben wij ook al mogen meemaken met tweety, alleen als sandra gaat staan springen in de keuken ,roept tweety ineens "kiekeboeeeeeeee"  ;D