hallo kees,
hoe is het met de kaapse heb je al eieren?
gr herman
Hoi Herman ik ben ze er aan het uitkijken,nee hoor nog niet,had hetwel al verwacht,dikke buik en stuit.Ze eet wat minder,ik moet me toch wel erg vergissen als er niets komt.

Ander koppel waarvan pop eigen kweek begint ook in de stemming te komen,hiervan zit het mannetje er nog niet zolang bij,maar hij is al aardig aan het voeren,Dylan zij ooit ergens in een topic dat hij erg tegen de tralies tikte,dit deed hij door aandacht te vragen,bij de vorige eigenaar zat hie vaak op de schouder,maar dit doe ik niet,hij moet niet naar mij maar naar de pop trekken en dit gaat nu goed. :thumbsup:
Ook het derde koppel waarvan de pop ook eigen kweek is en nu ruim een jaar bij elkaar zit gaat zich anders gedragen,met name mijn pop,de man wil al een hele tijd en deze voeren elkaar ook,pop wordt nu iets dominanter.
Kortom ziet er allemaal goed uit als je bedenkt dat de normale tijd bij mij plm november is.
Zou wel leuk zijn ale eerste koppel nu legt,want vandaag kreeg ik het derde ei van een hee mooi koppel grijze waarvan de man tot nu toe niet treed,Kan ik eventueel nog een ei overleggen als blijkt dat haar eieren weer niet bezet zijn.Nou je ziet wel een korte vraag en je krijgt zooo,n
antwoord.

.
vrgr dils vdr.