Auteur Topic: TB's volieres  (gelezen 12923 keer)

Offline The Birdman

• Uit de jeugdrui
  • Geslacht: Man
  • The Birdman
Re: TB's volieres
« Reactie #60 Gepost op: december 09, 2005, 20:42:02 pm »
Ja tegelijk... :)
Nee hoor Edwin...de vogels zijn naar collega Herman gegaan en de vlucht naar een andere collega.

amacera de pera

• Gast
« Reactie #61 Gepost op: december 09, 2005, 21:01:32 pm »
hahaha wat ziet het er andersui mark zonder sneeuw , wat zal jij  blij zijn dat dat weg is nu kan je terminste beginnen
en van uit de woonkamer kan je de vogels  op deze plaats mooi zien

gr ann

Offline The Birdman

• Uit de jeugdrui
  • The Birdman
« Reactie #62 Gepost op: december 09, 2005, 21:25:56 pm »
Hoi Ann.idd ben ik erg blij dat die sneeuw weg is,anders had ik het nog langer moeten uitstellen  :),ik wil nu alles ook zo zsm klaar hebben,maar ben helaas ook nog erg druk met andere werkzaamheden..Knuffel aan JPtje! :-*

Bozzee

• Gast
« Reactie #63 Gepost op: december 10, 2005, 15:33:18 pm »
Is Herman, toch weer begonnen met vogels.

groeten Edwin

Offline The Birdman

• Uit de jeugdrui
  • The Birdman
« Reactie #64 Gepost op: december 10, 2005, 17:52:22 pm »
Vandaag de wanden kunnen zetten en het dak bevestigen,nu is het nog een kwestie van afwerken met hoekprofielen,deur op maat er in maken regengootje plaatsen en dan binnen aan de gang met de kleine afwerkingen,betegelen,electra,etc.etc.Meer foto's volgen....

Als je goed kijkt zie je aan de achterwand links boven in de hoek een stuk grijze electra buis,deze is helemaal doorgeboord
tot in de schuur waar het stroom zal worden weg gehaald/verlegd.

Aanzicht vanaf boven

amacera de pera

• Gast
« Reactie #65 Gepost op: december 10, 2005, 19:06:16 pm »
zo jij hebt hard gewerkt , :a036: het gaat snel zo joh, :thumsup: voor je het weet ben je met de vogels bezig

gr ann

Offline The Birdman

• Uit de jeugdrui
  • The Birdman
« Reactie #66 Gepost op: december 21, 2005, 22:54:28 pm »
 ;)
Alle naden afgekit en gepurt,verlichting in de vorm van 2 x tl van 18 watt (p/st.) gemonteerd
Binnenkort (wachten op de profielen) worden er hoekprofielen geplaats in de hoeken van zowel wand als dak en dan kan er rietmat tegen de wanden aan de buitenkant worden gemaakt (staat mooi in het geheel met de matten aan de stenen schuur),dan de deur er in en de binnenkant betegelen met grindtegels (op de kop) en hier over heen komt dan waarschijnlijk weer een houten vloer in de vorm van underlayment platen en dan beginnen met de bouw van iig 1

Ingmar

• Gast
« Reactie #67 Gepost op: december 21, 2005, 22:55:59 pm »
Ziet er allemaal erg goed uit TB. Ben benieuwd hoe het eruit ziet als het helemaal klaar is  :thumsup:

Offline The Birdman

• Uit de jeugdrui
  • The Birdman
« Reactie #68 Gepost op: december 21, 2005, 23:05:47 pm »
Dankje Ingmar,zodra ik weer verder kan zal ik weer een aantal foto's maken,omdat ik erg druk ben de laatste tijd  kan ik niet veel met de schuur bezig zijn,maar ik heb er ook geen haast mee gelukkig en ik ga ook niet elk vrije uurtje dat ik heb buiten aan de gang,denk dat de vrouw dan tegen me zal zeggen dat ik er maar een bed in moet zetten en dat dat MIJN nieuwe onderkomen wordt!  :cool:

Ingmar

• Gast
« Reactie #69 Gepost op: december 21, 2005, 23:08:06 pm »
Dankje Ingmar,zodra ik weer verder kan zal ik weer een aantal foto's maken,omdat ik erg druk ben de laatste tijd  kan ik niet veel met de schuur bezig zijn,maar ik heb er ook geen haast mee gelukkig en ik ga ook niet elk vrije uurtje dat ik heb buiten aan de gang,denk dat de vrouw dan tegen me zal zeggen dat ik er maar een bed in moet zetten en dat dat MIJN nieuwe onderkomen wordt!  :cool:

tja dat laatste herken ik wel een beetje, zelfde geld voor mijn aanwezigheid hier op het forum, soms vraagt ze zich wel eens af wie mij meer spreekt, jullie of zei.  :-[

Offline The Birdman

• Uit de jeugdrui
  • The Birdman
« Reactie #70 Gepost op: januari 12, 2006, 21:22:38 pm »
De hele schuur is voorzien van rietmat (de foto is tijdens het bekleden genomen),de deur hangt er in,incl. rietmat,op de deur zitten 2 sloten,dus de gehele buitenkant is bijna klaar,er moet alleen nog een dakgoot voorlangs en aan de zijkant een profiel.
Binnen in de schuur heb ik vandaag zelf een werkbank gemaakt waar ik de komende tijd mooi op klutselen kan,het blad is 120 x 244 cm en op sta hoogte.Voorlopig ga ik hier in een beetje volieres maken en op den duur voor me zelf aan de slag met kooien. ;)

Hier gedeeltelijk bekleed met rietmat,maar nu helemaal klaar,incl.deur

werkbankje

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
« Reactie #71 Gepost op: januari 13, 2006, 11:37:28 am »
Goed idee dat rietmat. En een mooie ruimte om te knutselen! :thumsup:

marian53

• Gast
« Reactie #72 Gepost op: januari 13, 2006, 16:08:12 pm »
mmmmm birdman nou wat die tafel aangaat daarkan je inderdaad wel een matrasje op kwijt  :thumsup: maar wacht daar nog even mee want om te klussen lijkt het me beter :P

Offline The Birdman

• Uit de jeugdrui
  • The Birdman
« Reactie #73 Gepost op: januari 13, 2006, 16:38:41 pm »
 :P (Hij is inderdaag groot en stevig zat)

(Heb ik extra rekening mee gehouden v0or als we eens een echtelijke ruzie krijgen en ik m'n bed uit moet.....) ::)

Offline The Birdman

• Uit de jeugdrui
  • The Birdman
« Reactie #74 Gepost op: januari 15, 2006, 10:29:34 am »
Nu helemaal bekleed....