Ja zalig ook zon honden vriend he? Dat vind ik ook...en t geeft een veilig gevoel
Ik heb helaas nog geen foto van het fietsen. Maar vorig jaar heb ik in de houder van mn kinderzitje 2 haken gedaan en daaraan een stok gemaakt met touw erom. Die stok is dus hoger dan mn stuur, omdat ze anders toch op t stuur gaan zitten. Ik heb ze er eerst en paar keer opgezet en heb de fiets steeds bij de klimboom in de tuin gehad, zodat ze konden wennen.
De eerste keer ben ik met Guano (aratinga) gegaan. Hij wilde steeds op mn schouder, maar dan haalde ik snel mijn arm weg. Na een tijdje bleef hij redelijk rustig zitten en keek zn ogen uit. Ik had verwacht dat Tommy (timneh) een probleem zou worden...maar Nee dus, totaal niet

Hij zat er echt op van Joeheee daar gaan we. Onderweg plukken we takjes en bloempjes, kijken bij de schapen en de eendjes, luisteren naar de kikkers...hij vindt het prachtig! Echt net als met mn kinderen in hun peuter tijd

Ik vond en vind het nog steeds een beetje eng omdat mn schoonvader vroeger met zn kraai rond fietste en die kukelde eraf en toen reed hij hem zelf dood :'( :'( Vreselijk verhaal en ik let dus ook goed op. Gelukkig kan ik ze bv bij hun tenen of rugje vastpakken als ik denk dat er iets drijgt te gebeuren. Heb wel getwijveld hoor, of ik het wel zou doen, maar ze vinden het zooo leuk en ik ook.

Ik hoop dus dat ik de risicos beperk door er op verdacht te zijn en heel goed op te letten. Oh ja, Tommy heeft vandaag mn fietsbel ontdekt