Auteur Topic: Leren dansen  (gelezen 3360 keer)

Cheetah

• Gast
Re: Leren dansen
« Reactie #15 Gepost op: mei 26, 2005, 23:28:48 pm »
Gewoon muziek op zetten en als een idioot met je hoofd schudden en heen en weer bewegen  :P

leaf_famke

• Gast
« Reactie #16 Gepost op: juni 11, 2005, 15:03:53 pm »
eeej,
Ik denk dat je wel goed doet zo...wel je vogel steeds belonen inderdaad als ie het goed doet. En er inderdaad een commando aan verbinden, dit kan natuurlijk een klein handgebaartje zijn, maar ook een woord of twee woorden...
Je kunt je vogel alles leren, als je jezelf dat voor ogen houdt, wanneer het even niet super gaat met de training dan kom je daar ook wel weer doorheen!
Het gaat je zeker lukken. Succes en als hij het dan helemaal goed doet, dan maak jij de blits  8) met je vogel. Hahaha.
liefs leaf famke

Ingmar

• Gast
« Reactie #17 Gepost op: juni 11, 2005, 15:37:11 pm »
Kan jullie vogel dansen?
Zo ja, hoe heb je het aangeleerd!

Gr Corina

Nou ik heb in de voliere een erg danserige pruimekop man zitten. 's avonds tegen zonsondergang laat hij zijn hoogste lied horen en danst dan heel patrmkantig op zijn stokje. Als je niet beter wist zou je denken dat het de john travlota onder de kromsnavels is. ;D

Cosch

• Gast
« Reactie #18 Gepost op: augustus 18, 2005, 09:23:00 am »
Coco's danslessen zijn een beetje in de vergetelheid geraakt!  :-[
Als ik met mn hand voor hem heen en weer ga, is het meer dat hij mn vinger wil pakken dan dat hij aan het dansen is! Moet maar weeres meer oefenen denk ik!

Gr Corina

ronaldenmiranda

• Gast
« Reactie #19 Gepost op: augustus 19, 2005, 02:47:30 am »
sjacko hier die danst en swingt de pan uit  :)
het is echt de clown hier in huis met of zonder muziek zit die hevigs te klikken met zijn hoofd te bewegen (op en neer) en met zijn vleugels te wapperen of het een lieve lust is
sta je met een theedoek handoek of ben je met de was bezig dan begint die al gelijk te wapperen

ik sta wel vaak te dansen in huis voor de kooi te swingen enz enz dit vind die geweldig en gekke liedjes zingen samen met maarten (zoontje) hoe gekker en wilder je beweegt hoe mooier het is voor hem  ;)
ook zit die vaak in zijn eentje te swingen in zijn kooi en zitten wij rustig tv te kijken ofzo hahahhaha
dat beest spoort echt niet he  :D

loekie die vind alles nog eng en houd niet zo van al die drukte maar sjacko is dan al 8 jaar geweest en is niet zo bang uitgevallen gelukkig

groetjes miranda

Cosch

• Gast
« Reactie #20 Gepost op: augustus 23, 2005, 12:13:39 pm »
Mooi is dat he? Als ze zo gek doen!

Gisteren kwam ik thuis, kijk door het achteraam naar Coco z'n kooi, zit tie met zijn kop richting het raam te dansen! Op en neer met zn nek en kop. Wist niet wat ik zag.  :o Heeft hij nog nooit gedaan uit zichzelf. Dus ik natuurlijk ook heel enthousiast voor dat raam staan dansen!
Maar ik dacht dat zal wel eenmalig zijn, maar later die avond deed hij het weer. Ik heb geloof ik nog nooit enhousiast gereageerd!  ;D Hij wist niet wat hem overkwam!  :-[

Dus bij deze: Coco kan echt dansen.

Nu nog op commando!  :CENS

Gr Corina

jaantje

• Gast
« Reactie #21 Gepost op: augustus 23, 2005, 12:22:59 pm »
Leuk is dat he Corina :hart:

Ik heb net weer een danssessie met Poekie achter de rug :thumbsup:
Er hoeft maar muziek aan te staan en dan begint onze Poekie hevig te swingen.
Na een tijdje roept hij dan Poekie en Jaantje dansen!!!!!
Dan moet ik met mijn vingers klikken en dan beginnen we :)
Gaat zijn hoofdje heftig op en neer en doet mijn vinger geklik na.
Dan ga ik van links naar rechts en dan roept ze keihard,jodelahitie!!!!!! ;D

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
« Reactie #22 Gepost op: augustus 23, 2005, 14:27:30 pm »
 ;D