Halo allemaal,

We zijn naar de dieren kliniek geweest. Tony is onderzocht bij de dierenarts. De arts zei dat Tony er goed uitzag en gezond is. Maar het gekste komt nog; de dag dat ik met Tony naar de kliniek zou gaan zag ik tot mijn verbazing dat zijn veertjes weer grijs waren.

De arts wist ook niet waardoor dat komt. Buiten dat was alles goed, hij is 6 maanden en weegt 520 gram. Wat voeding betreft, raadde hij harrison aan. En dat kon je gelijk daar kopen. Nou, ik heb al kleine zak gekocht. Tony vindt het wel lekker maar hij wil liever zaadjes. Thuis heb ik pellets van ander merk en ik gaf hem altijd in de ochtend zaadjes en in de avond pellets en tussendoor fruit. Maar de arts zei dat niet goed was en dat ik alleen harrison pellets moet geven. Wat nu?

In de kliniek was een man en vrouw, die kwamen daar om alleen harrison pellets te kopen voor hun kaketoe van een jaar oud. Hun zijden tegen mij dat de artsen niet veel verstand van papegaaien hebben. Ze zeiden dat ik met Tony naar vogel kliniek in den haag moet gaan, dat daar een arts was dat veel verstand van hebt en dat hun kaketoe dank zij die arts nog leeft.
Nou, zo zie je maar wat je allemaal in een dag tegen komt en veel leert.
Maar, tussendoor mijn excuses dat ik niet eerder wat van Tony liet horen, want na hem ben ik ziek geworden. Weer een longontsteking.
Ik dank jullie allemaal voor jullie steun.

Groetjes,Hale