Auteur Topic: mijn jonge roodstaart heeft Polyoma!  (gelezen 4388 keer)

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
Re: mijn jonge roodstaart
« Reactie #15 Gepost op: mei 21, 2005, 09:40:57 am »
Hai,

ik lees kweker in Asten? bedoel je papegaaien handel Jado?
Jado is voornl. handel en koopt haar vogels bij andere kwekers vnl. in Duitsland,

mvg Frank

Frank, als je haar berichten na leest (profiel en dan toon laatste berichten van dit lid) kun je zien dat ze hier informatie heeft gevraagd over kwekers en inderdaad over Jado! ;)

Wickingh

• Gast
« Reactie #16 Gepost op: mei 21, 2005, 10:46:47 am »
Lieve en ook beste Loes,

ik stond gisteren na een week hard werken voor de opgave om zo'n 9 pagina's ongelezen berichten door te nemen,
vergeef me dat ik ook nog eens niet bij elk bericht het profiel ga napluizen van iedereen.
Doe ik dat wel dan ben ik bang :CENS dat mijn vrouw mijn pc eigenhandig tamelijk onklaar maakt.

mvg Frank

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #17 Gepost op: mei 21, 2005, 10:50:08 am »
Lieve en ook beste Frank, ik bedoelde ook echt niet dat jij dat zou moeten doen, maar dacht dat het misschien een tip zou zijn om soms meer over mensen te weten te kunnen komen, wat ze verteld en gevraagd hebben etc.....  Ik gebruik het zelf namelijk vaak, als ik denk: wat was er ook al weer met die en die papegaai aan de hand etc. ....  ;)

Nanda

• Gast
« Reactie #18 Gepost op: mei 21, 2005, 11:01:29 am »
Ik vindt het een goeie tip Loes :thumbsup:
Heb ik nooit bij stil gestaan :)

En Frank, ik snap best dat je wat geprikkeld bent hoor na 9 pagina's doorspitten :P

Wickingh

• Gast
« Reactie #19 Gepost op: mei 21, 2005, 11:09:10 am »
Hai beste en lieve Nanda,

ik was en ben niet geprikkeld hoor  :-* , alleen moet ik zo her en der gewoon wat gas terug nemen, zeker met leden als Dylan ;) erbij kan je niet alles meer bijhouden,

mvg Frank

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #20 Gepost op: mei 21, 2005, 11:19:09 am »
En daar heb je gelijk in.....  ;D Moet zeggen dat ik dat ook niet allemaal bijhoud hoor, ondanks dat ik meer tijd heb... ;)