Ten eerste ik heb wel het rooster erin zitten. Tommie gaat 'schaatsen'op de bodem, daar wordt ik niet vrolijk van. Hij hangt dan met zijn snavel aan de tralies en schopt alle troep van de bodem door het hele huis in, iedeaal om dan het rooster te gebruiken.
Ten tweede, Dennis is een.......
Ken meerdere mensen die bij hem een papagaai hebben gekocht en binnen een halfjaar dood waren, sterker nog bij dezelfde mensen is dit tot drie keer toe gebeurd.
Tommie komt ook bij dennis vandaan, ik wist toen al dezeverhalen nog niet helaas.
Tommie is ontzettend klein en was in hetbegin ook erg gevoelig, had een mank pootje toen hij drie weken bij me woonde en meer van dat soortdingen.
Als hij zich stootte dan bloedde zijn vleugel waar je eng van werd, dit heeft denk ik wel 2 jaar voor problemen gezorgt, is nu pas sterk. Als hij nu ergens tegenaan vliegt is er gelukkig niks meer aan de hand, maar de angst dat hij steeds weer iets opliep en steeds weer de dierenarts moeten bezoeken is niet leuk. Ook steeds de angst dat hij wel degelijk een zwak beestje was en wie weet hoelang hij zal leven, nou sorry maar dat is nogal een stress boel.
Ik ben helemaal niet blij met Dennis en ik zal die vent nog geen cent geven.
Sterker nog, hij heeft mij bedorven voedsel en al verkocht, zwaar verkeerde inlichtingen gegeven en noem maar op. Dus doe jezelf een plezier en ga nooit naar die kerel toe, hij deugt echt absoluut niet!!!!
groetjes jolanda
p.s sorry hoor maar als ik aan die vent denk dan wordt ik weer opnieuw pisnijdig