Auteur Topic: Dierenvillaspeelgoed <----> Dennis is goedkoper  (gelezen 14853 keer)

dutchgerard

• Gast
Re: Dierenvillaspeelgoed <----> Dennis is goedkoper
« Reactie #45 Gepost op: december 23, 2005, 12:43:19 pm »
Een rooster gebruik ik ook nooit en Gino zit toch eigenlijk heel weinig op de bodem.
Als ik de kooi schoonmaak haal ik gewoon de bak eronderuit en dan blijft hij gewoon op zijn stok zitten.
Gino is een "raar" beest hoor, de kooi staat meestal open als ik thuis ben maar hij komt er zelden uit zichzelf uit.
Als ik hem op laat stappen gaat hij altijd wel graag mee, ik snap er niets van. In de zomer staat de kooi overdag als het goed weer is altijd buiten, dan wil hij af en toe wel eens uit zichzelf een wandelingetje maken (en zachtjes in onze tenen bijten en de poezen plagen) maar daarna gaat hij toch snel weer terug.

Oh oh............. ben weer erg oftopic geloof ik...........sorry.
« Laatst bewerkt op: december 23, 2005, 12:48:16 pm door dutchgerard »

Cosch

• Gast
« Reactie #46 Gepost op: december 27, 2005, 09:41:37 am »
Ik heb de treatwheel gekocht. Heb hem al opgehangen. Was zo nieuwsgierig of Coco het zou snappen.
Het gaat redelijk. In eerste instantie snapte hij niet dat hij de zonnebloempitten wel kan zien maar niet kan pakken!  :)
Maar hij snapt nu dat hij moet draaien om de pitten voor het gaatje te krijgen. Maar ik merk dat hij niet snapt wat hij doet!  :)

Dit is een foto van het speeltje!

Gr Corina

Offline Antonia

• Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Ken je papegaai ...
« Reactie #47 Gepost op: december 27, 2005, 21:56:26 pm »
Dat probleem had ik ook met Flurry's kooi.
Ik heb perplex plaatjes tegen de onderste spijltjes gemaakt gemaakt,ik heb dit vast gezet met boutjes en moertjes,zo kan je niets aan de kooi verprutsen en het ziet er netjes uit.
Gr.Antonia

jolanda

• Gast
« Reactie #48 Gepost op: april 22, 2006, 21:07:14 pm »
Ten eerste ik heb wel het rooster erin zitten. Tommie gaat 'schaatsen'op de bodem, daar wordt ik niet vrolijk van. Hij hangt dan met zijn snavel aan de tralies en schopt alle troep van de bodem door het hele huis in, iedeaal om dan het rooster te gebruiken.
Ten tweede, Dennis is een.......
Ken meerdere mensen die bij hem een papagaai hebben gekocht en binnen een halfjaar dood waren, sterker nog bij dezelfde mensen is dit tot drie keer toe gebeurd.

Tommie komt ook bij dennis vandaan, ik wist toen al dezeverhalen nog niet helaas.
Tommie is ontzettend klein en was in hetbegin ook erg gevoelig, had een mank pootje toen hij drie weken bij me woonde en meer van dat soortdingen.
Als hij zich stootte dan bloedde zijn vleugel waar je eng van werd, dit heeft denk ik wel 2 jaar voor problemen gezorgt, is nu pas sterk. Als hij nu ergens tegenaan vliegt is er gelukkig niks meer aan de hand, maar de angst dat hij steeds weer iets opliep en steeds weer de dierenarts moeten bezoeken is niet leuk. Ook steeds de angst dat hij wel degelijk een zwak beestje was en wie weet hoelang hij zal leven, nou sorry maar dat is nogal een stress boel.

Ik ben helemaal niet blij met Dennis en ik zal die vent nog geen cent geven.
Sterker nog, hij heeft mij bedorven voedsel en al verkocht, zwaar verkeerde inlichtingen gegeven en noem maar op. Dus doe jezelf een plezier en ga nooit naar die kerel toe, hij deugt echt absoluut niet!!!!

groetjes jolanda

p.s sorry hoor maar als ik aan die vent denk dan wordt ik weer opnieuw pisnijdig

Cosch

• Gast
« Reactie #49 Gepost op: april 22, 2006, 21:13:21 pm »
En zeer terecht!
Wat een ellende zeg!
En dan nog durven mensen te zeggen dat het een goede papegaaien zaak is!
  :angry:  :angry:

Er is een speciaal Dennis topic. Daar staan nog veel meer van dit verhalen in helaas!

Ben blij dat het nu weer goed gaat! Echt super van je dat je alles hebt gedaan om tommy beter te maken!  :a036:

Offline Neophema Plaza

• Administrator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Man
    • George Steinz
« Reactie #50 Gepost op: april 22, 2006, 21:15:24 pm »
Ken meerdere mensen die bij hem een papagaai hebben gekocht en binnen een halfjaar dood waren, sterker nog bij dezelfde mensen is dit tot drie keer toe gebeurd.
ik mag hopen dat je de papegaai bedoeld  ;D

Cosch

• Gast
« Reactie #51 Gepost op: april 22, 2006, 21:16:19 pm »
 ;D  ;D  ;D

jolanda

• Gast
« Reactie #52 Gepost op: april 22, 2006, 21:16:58 pm »
Ja dankjewel

ja je kan je beestje toch niet aan zijn lot over laten. Hij kan er niks aan doen, dat ie het ongeluk had bij zo iemand gekweekt te worden.
Ik ben heel blij dat hij nu zo gezond is, en dat hij klein is is wel schattig en past goed bij mij, ben zelf ook niet erg groot.

Ik ben blij dat ik mede dankzij internet zelf eruit ben gekomen, hoe ik hem dus wel gtezond kon krijgen.
En nog blijer natuurrlijk dat dat ook gelukt is.

Groetjes jolanda

jolanda

• Gast
« Reactie #53 Gepost op: april 22, 2006, 21:17:57 pm »
Ehm ja de papagaai ja, hihihi oeps!