Auteur Topic: Prestige  (gelezen 1558 keer)

Paco

• Gast
Prestige
« Gepost op: mei 17, 2005, 19:50:02 pm »
Hallo,

Paco krijgt bij ons elke dag  o.a. Prestige exotic fruit mix, Prestige premium voer en Orlux eivoer alles van Versele - Laga.
Wie kent dit....en wat vinden jullie van de kwaliteit?? ??? ??? ???

Alvast bedankt voor je reactie.

Groetjes. ::) :D

Paco

• Gast
Re: Prestige
« Reactie #1 Gepost op: mei 17, 2005, 19:52:14 pm »
Nog even een aanvulling.......hij krijgt elke dag Multi-vit door het water, want het is een slechte groente / fruit eter. :thumbsup:

Brenda

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: mei 17, 2005, 19:57:39 pm »
Ik voer ook o.a. prestige fruit mix, vind wel dat er lekker gemengde dingen in zitten, verschillende soorten gedroogd fruit en noten.
Ik verwijder wel alle pinda's... is wel even een werkje omdat in de fruit mix die pinda's gepeld zijn, maargoed, heb het ervoor over  ;)

Cosch

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: mei 18, 2005, 08:42:03 am »
Prestige is een bekend merk. In het zaad zitten wel erg veel zonnebloempitten!
Coco krijgt het ook om de 2 dagen een beetje en 'vroeger' als voer!
De Orlux eivoer heb ik ook!
De exotic fruit mix heb ik niet!

Gr Corina

Riboet

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: mei 18, 2005, 11:09:49 am »
Van de genoemde producten hier alleen de Orlux eikrachtvoer. Ben daar heel tevreden over en ik hoor mijn gaaien ook niet klagen.

Cheetah

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: mei 20, 2005, 07:51:53 am »
Dat gedroogde fruit hebben ze hier ook gehad. Helaas kan ik daar niet meer aan komen, anders zou ik het ze zo weer geven.
Zelf heb ik ook de pellets van Versele gebruikt (P15). Daar was ik niet erg over tevreden, de vogels hadden namelijk veel waterige ontlasting. De zaadmengsels zien er wel goed uit!!!
Aangezien Dino nu in de rui is, ben ik ook van plan om 1 van deze dagen de multi vitamine te kopen.

Wickingh

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: mei 20, 2005, 21:35:57 pm »
Hai,

wij geven Teurlings superieur, daar zit gedroogd fruit in weinig zonnebloempitten en geen pinda's,

mvg Frank

Brenda

• Gast
« Reactie #7 Gepost op: mei 20, 2005, 21:53:39 pm »
Citaat
wij geven Teurlings superieur, daar zit gedroogd fruit in weinig zonnebloempitten en geen pinda's
Dat merk ken ik niet, tot nu toe is de Prestige bij mij in de buurt het zaadvoer waar het meeste andere dingen in zitten dan zonnepitten. Die pinda's neem ik voor lief, nee hij krijgt ze niet, maar ik neem de moeite wel om ze eruit te vissen. Maargoed, scheelt natuurlijk dat ik maar 1 papegaai hoef te voeren dus de hoeveelheden pinda's zoeken zijn te doen  :)

Wickingh

• Gast
« Reactie #8 Gepost op: mei 20, 2005, 21:56:47 pm »
Hai Brenda,

ik heb er ook lang naar moeten zoeken, nu besteld een dierenwinkel het speciaal voor me, maar ik koop dan ook gelijk een grotere hoeveelheid.
Tot nu toe is het het enige zaadmengsel waar ik tevreden over ben,

mvg Frank

Brenda

• Gast
« Reactie #9 Gepost op: mei 21, 2005, 11:16:44 am »
Maar dan had je dat merk vast al wel een keer in het echt gezien, dat je wist dat het goed was?
Want bij elke winkel die ik afga ben ik weer teleurgesteld, de meeste mengels bevatten echt alleen zonnepitten en wat fijner zaad en geen enkel stukje gedroogd fruit ofzo erbij.

Wickingh

• Gast
« Reactie #10 Gepost op: mei 21, 2005, 11:19:38 am »
Hai Brenda,

dat klopt maar vanwege de vervoerskosten wilde men het niet meer bestellen, en Teurlings wilde niet rechtstreeks aan mij als particulier leveren.
Na een lang gesprek heb ik gelukkig een dierenzaak gevonden die dat wel voor me wil doen,

mvg Frank

Brenda

• Gast
« Reactie #11 Gepost op: mei 21, 2005, 11:33:27 am »
Ik zie op de site van Teurlings overigens dat ze alleen 15 kg zakken hebben en dat is ook wel wat veel als je maar 1 papegaai hebt  :(

Wickingh

• Gast
« Reactie #12 Gepost op: mei 21, 2005, 11:54:05 am »
Hai Brenda,

dat zal dan ook de reden zijn waarom ze niet aan particulieren leveren,

mvg Frank

Brenda

• Gast
« Reactie #13 Gepost op: mei 23, 2005, 15:34:12 pm »
Dat zal inderdaad wel, wel jammer...

Ik heb nu prestige fruit mix samen met prestige voer uit een zakje speciaal voor amazones. Daar zitten ook pellets/gekleurde brokjes bij in en dan in combinatie met zaadjes en fruit. Ziet er verder wel goed uit, weet niet of jullie het kennen?

nathalie

• Gast
« Reactie #14 Gepost op: mei 23, 2005, 15:51:58 pm »
Hoi Brenda

Ik voer mijn kaketoe ook exotic fruit mix.
Ook aangevuld met diverse andere pellets en ook papegaaien diner.

Groetjes Nathalie :-*