Ik zou het niet accepteren dat een gaai op mijn hoofd landt en lelijk doet als ik vind dat hij/zij eraf moet. En dan heeft hij/zij aan mij toch de verkeerde. Dan maar wat haren uit mijn hoofd of een gebeten hand, maar ik haal hem/haar echt van mijn hoofd af en zet de gaai heel laag terug (op de grond bv). Bukken heb ik trouwens ook vaak gedaan.
Nu heb ik gewiekte gaaien en die lopen trouwens over de grond alsof het HUN terrein is, dus die 'straf' ik niet meer met een lage positie, maar hier doen ze het dan ook niet vaak meer. Ja, Middel doet het af en toe nog wel eens. Vliegt dan van de bankleuning op mijn hoofd. Ik haal hem er meteen af, gewoon consequent zijn.
Het gekke met Riboet is dat die het eigenlijk alleen deed toen die nog niet gewiekt was. Nu zit Riboet het liefste op een knie als je op de bank zit, deed ze voor het wieken ook al, maar dat is alleen maar meer geworden. Geeft niet, ik vind het wel prima zo.
Ik ga dus met die tip van Frank mee, probeer maar eigenwijzer dan je gaai te zijn...