hoi paco, ik reageer inderdaad voorzichtig, omdat iedereen natuurlijk een mening heeft en ik niet mensen wil beledigen

Ik zelf ben echt gek op beesten , zelfs toen ik een konijn nam keek ik op alle sit`s om info in te winnen , ik dacht dat ik van konijntjes wel wat wist, maar jeetje na dat lezen ben ik anders gaan denken !!
Ik vind alle dieren die in een kooi moeten zitten de hele dag, :'( erg zielig, en eigenlijk is dat een beetje egoistische,zelfs het konijn mag uit zijn kooi lekker wandelen!! :thumbsup:
Een huisdier is een huisvriend, ik kan mijn kinderen ook niet de hele dag alleen laten , natuurlijk hebben wij allemaal wel eens een dagje feest ofzo, ik kijk vaak bij asiels en papagaaien opvang , en dat is echt zielig!! gewoon omdat mensen denken dat het leuk is , maar vergeten dat een dier erg veel tijd kost!
Hou er rekening mee dat de papagaai jou kan overleven , vraag je zelf eens af ? Heb ik een diertje wat te bieden? en niet heeft het diertje mij wat te bieden

, elk dier doet dat, ze geven erg veel liefde

en gezelligheid, en daarom vind ik dat ze dat terug verdienen met liefde en tijd voor ze te hebben.
En als je denkt dat te kunnen , dan ben je een echte dieren vriend !
dikke knuf van bren en chicco