Even een update,twee jongen van Taco en Rocco zijn uitgevlogen,een ervan is Quinzie van caiolinda,de pop heeft de jongen aardig geplukt,maar jullie zullen zien dat dit over een paar maanden ook een mooie vogel is geworden.
Het is een puur natuurbroed vogeltje en ik ben benieuwd hoe snel hij vertrouwelijk wordt.
Van dit koppel zijn tot nu toe alle jongen goede tot zeer goede praters geworden,dus dat zullen we ook hopelijk wel horen in de toekomst,horen jullie het misschien ook eens van een ander,anders denk je misschien jjaajjaa.
Kaapse jongen zijn plm 6 weken en ik zal van de week eens een foto maken.
Van het andere koppel zijn er drie jongen vlak voor het uitkomen gestorven,dit was erg zielig voor de pop en naar voor mij.
Deze pop,Katrien heeft gisteren dus plm een maand na het afsterven weer haar eerste ei gelegd,dus duimen maar.
Mijn eigen kweek grijsjes die jullie wel eens op de foto,s zullen hebben zien staan en nog drie moeten wordenZijn flink aan het opvoeren en ik heb ook pogingen tot paren gezien,er hangt nog geen blok ,maar dit ga ik er waarschijnlijk toch maar aan hangen.Deze twee heb ik op het oog gekoppeld,dus ik weet niet 100 % of dit een koppel is.
Het vrouwtje is ook een jong van Taco en Rocco.
GR Dils vdr.