Ik heb een eigen jong terug,ga ik binnenkort voor de zekerheid even na laten kijken of het een man of pop is,op het eerste gezicht zou je denken een man, de vorige eigenaar heeft de vogel een paar maal laten wieken bij Doormaalen,die zij een man,het is namelijk een tamelijk grote grijze,op het eerste gezicht dacht ik dit ook toen ik de vogel de eerste keer weer terug zag,maar ik twijfel toch sterk.

Deze drie foto,s zijn van die grijze

Nog even twee foto,s van mijn jonge koppelje,ze proberen elkaare zo nu en dan al wat te beklimmen,maar weten nog niet waar de mosterd vandaan komt,maar dat komt wel goed,gaan heel erg goed met elkaar om.

Mijn jonge koppel EK onverwant,die ik eigenlijk al een blokl moet geven,treden al langere tijd regelmatig.

Van de ouders van Khiara heb ik op dit moment ook weer eieren liggen,vorige keer toch onbezet ,ws toch door de enorme verbouwing die er was geweest,ik was eigenlijk al verbaasd dat ik eieren had de vorige keer,zeer ws nu wel bezet,daar ze ook weer lekker even aan het plukken was op d,r buik,dit doet deze vogel altijd als ze eieren legd,alleen vorige keer dus niet,als de jongen uit het nest komt zit moeders ook weer netjes in het pak.