Kaapse,zondag in blok gekeken van George en Anna nog niets,maandag me niet kunnen beheersen en s,middags toch nog even gekeken en JA HOOR eerste eitje van mijn EIGEN kweekpopje Anna.
Dit is het stelletje wat Dylan ruzie vond maken Frank [hij zal het ooit wel leren].Erg blij natuurlijk kon ik niet op het forum,ben je toch wel een aantal jaren mee bezig hoor!George zit nu al parmantig voor het blok en ik ben benieuwd hoeveel eieren ze legd,of ze bezet zijn en indien bezet of ze de jongen voert.
Zo niet jammer dan ,volgende keer beter ondanks dat Kaapse moeilijk te kweken vogels zijn en ook duur tegenwoordig
wil ik toch dat moeders leert om haar jongen zelfstandig op te voeden.
Mijn eerste eigen kweek Kees en Katrien hebben al eerder eieren en jongen gehad,dood door waarschijnlijk bloedluis,Had dit nog nooit eerder gehad en te laat ontdekt.De man poept in het blok en dit is eigenlijk niet normaal en heeft mij al een paar eieren gekost die bezet waren,dit is het koppel waar ik nog steeds eieren van verwacht Herman.
Ook Karel en Tiny,is het derde stelletje ook een EIGEN kweek popje beginnen in de mood te komen,maar ik ben al heel blij dat ik van mijn tweede pop een ei heb,gewoon geduld en dat is denk ik wat veel "liefhebbers"ontbreekt,
heb ik wel eens de indruk op de DIVERSE forums.
Vrgr dils vdr.