Auteur Topic: Vuurwerk  (gelezen 8199 keer)

..ingrid..

• Gast
Re: Vuurwerk
« Reactie #90 Gepost op: januari 01, 2007, 13:45:31 pm »
alles is hiet ook goedgegaan.De doek op de normale tijd over de kooi en de radio iets harder aan dan normaal  :a036:

chantal

• Gast
« Reactie #91 Gepost op: januari 02, 2007, 13:00:23 pm »
Wij gingen op visite met oudejaars avond en we durfden Chico niet alleen thuis te laten omdat we niet wisten hoe hij erop zou reageren. Vlak voor 12en heb ik Chico naar boven gedaan in een slaapkamer lekker donker. Hij stond wel aan de kant van de straat waar het vuurwerk afgestoken werd omdat in de andere slaapkamer de katten opgesloten zaten. Toen de 100.000 klapper afgestoken werd ben ik stiekum gaan kijken en wat zag ik  :o Chico zat gewoon op 1 poot te dutten  ;D Totaal niet bang dus.

Dorian

• Gast
« Reactie #92 Gepost op: januari 02, 2007, 18:29:26 pm »
Fijn is dat om te zien he Chantal?

chantal

• Gast
« Reactie #93 Gepost op: januari 02, 2007, 19:54:13 pm »
Jazeker weten!!! Ik dacht echt de hele tijd maar aan 1 ding en dat was Chico. Ben ook niet 1 of 2 keer gaan kijken hoe het met m ging :) :-[

Sanco

• Gast
« Reactie #94 Gepost op: januari 02, 2007, 23:06:29 pm »
Bij de eerste knallen (dit is Tony's eerste oud en nieuw) vloog hij bijna tegen het plafond aan. :seestars: Later ben ik gewoon voor het raam gaan staan met Tony op de schouder toen mijn vriend wat knallen in de buurt ging afsteken. Hij schrok er wel van, nekkie uitgestoken enzo  :) maar ik ging gewoon door waar ik mee bezig was. En ik zag hem gewoon ontspannen, zo lief.. Met oud en nieuw zelf de lichten aangelaten en radio aan, tegen half 11 doek eroverheen. niets aan de hand!  :thumsup:

Dorian

• Gast
« Reactie #95 Gepost op: januari 03, 2007, 08:53:49 am »
Hey Sanco,

Wat heb ik jou al lang niet meer gezien.

Leuk dat er zoveel mensen een gaai hebben die zijn eerste oud en nieuw nog mee moesten maken en dat eigenlijk alle gaaien dat goed hebben gedaan....  :thumsup:

dutchgerard

• Gast
« Reactie #96 Gepost op: januari 03, 2007, 09:54:04 am »
Gino heeft er geen last van gehad, hij bleef heel rustig.
Om een uur of 1 hebben we hem opgehaald omdat de buren vroegen of we "even" wat kwamen drinken.
Ze hadden een huis vol en Gino ging van hand tot hand (arm) en vond het allemaal wel leuk.
Later liep hij over tafel om overal de losse dingen zoals lepeltjes, aanstekers enzovoort, van de tafel te gooien!  :)
Om 3 uur gingen we naar bed en de 's morgens was hij weer even vrolijk als anders.
Wel ging hij 's middags even zitten dutten...........

Cosch

• Gast
« Reactie #97 Gepost op: januari 03, 2007, 10:38:32 am »
Conclusie mag dus zijn: papegaaien zijn zelden bang voor vuurwerk!! :thumsup:

De conclusie van Loes vorig jaar, klopt dus eigenlijk nog steeds!  cheesy2

(Behalve Mr Darcy, maar die valt dan onder zelden :) )

jokesfokes

• Gast
« Reactie #98 Gepost op: januari 03, 2007, 12:36:15 pm »
Nou hier ook bij de gaaien geen last, alleen kaya dit was haar eerste oud en nieuw en ze werd er zo zenuwachtig van dat ze ging overgeven ??? ze had het even niet meer, maar toen het wat rustiger werd is ze toch gaan slapen

Offline Lejah

• Super Parrot
« Reactie #99 Gepost op: januari 03, 2007, 12:55:19 pm »
(Behalve Mr Darcy, maar die valt dan onder zelden :) )

bye2

Dorian

• Gast
« Reactie #100 Gepost op: januari 03, 2007, 13:25:23 pm »
Nou hier ook bij de gaaien geen last, alleen kaya dit was haar eerste oud en nieuw en ze werd er zo zenuwachtig van dat ze ging overgeven ??? ze had het even niet meer, maar toen het wat rustiger werd is ze toch gaan slapen

ach gossie. Das ook wel vervelend voor Kaya

(Nja, is Mr Darcy niet meer de enige onder de noemer zelden)

Sanco

• Gast
« Reactie #101 Gepost op: januari 03, 2007, 16:49:26 pm »
Hey Sanco,

Wat heb ik jou al lang niet meer gezien.

Leuk dat er zoveel mensen een gaai hebben die zijn eerste oud en nieuw nog mee moesten maken en dat eigenlijk alle gaaien dat goed hebben gedaan....  :thumsup:

Nee inderdaad ben ik een tijdje niet geweest! Ik heb nu ook een nieuwe baan, zonder computer, dus helaas is het niet meer hele dagen parkietenland!  ;D

chantal

• Gast
« Reactie #102 Gepost op: januari 03, 2007, 18:05:01 pm »
.
Ze hadden een huis vol en Gino ging van hand tot hand (arm) en vond het allemaal wel leuk.

Ik wou dat Chico dat deed  :cry:

Dorian

• Gast
« Reactie #103 Gepost op: januari 03, 2007, 19:05:39 pm »
Misschien leert Chico dat nog wel  :-*

Offline vivke

• Senior Parrot
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
« Reactie #104 Gepost op: januari 03, 2007, 20:10:40 pm »
Ik wou dat Chico dat deed  :cry:

breng hem eens op vakantie hier,we zullen het haar eens leren ,als het lukt bij ene moet het toch ook lukken bij de andere hé