Zondagavond 23.00uur.Ik kom thuis van een vermoeiend weekend,denk lekker in een stoel te ploffen,gaat de telefoon.Belt in extase onze Papegaaiendokter,Lieve Mona,Manusje van alles en nu ook nog PAPEGAAIEN MAKELAAR(lees Carry Tefsen):Corina.
Rob ik heb een vraag.Heb je Dr Dre nog???Antwoord;Uh ja nog geen concrete belangstelling.Gelukkig dan kan ik hem koppelen.Da`s lekker zeg ik aan wie.Aan Chelsea word er gebruld vanuit de telefoon die ik eigenlijk niet meer nodig had want zonder kon het ook wel.Wanneer kunnen ze hem zien.Hoe bedoel je is de belangstelling zo concreet dan.Antwoord JA.Ik zeg dinsdag????Prima ze vinden hem helemaal geweldig,ik zeg ja hallo, willen ze hem meteen meenemen dan.Ja waarschijnlijk wel.Ja maar ik moet nog afscheid nemen.
DAN MOET JE DAT MAAR SNEL DOEN DAN!!!Maar mijn Chelsea moet aan jouw Dr Dre gekoppeld worden.
Sommige mensen mag je niet laten wachten.Dus dat was snel afscheid nemen.2 dagen noem ik snel.Je bent weken met het beessie bezig geweest en dan is het tijd om uit te vliegen.Best moeilijk maar het is wel fijn als je zeker weet dat je nog regelmatig respons krijgt.
Dr Dre;I know you couldn`t stay,
but you didn`t take the memory`s away
Rob