Auteur Topic: Rob`s Kweek Edelpapegaaien.  (gelezen 13101 keer)

Offline lisianthus

• Net zelfstandig
  • Geslacht: Man
  • Edels in top!!!
Re: Rob`s Kweek Edelpapegaaien.
« Reactie #45 Gepost op: juni 24, 2005, 17:59:51 pm »
Ik zag dat er 2 keer dezelfde foto stond.Dus bij deze de juiste.

Offline lisianthus

• Net zelfstandig
  • Edels in top!!!
« Reactie #46 Gepost op: juni 29, 2005, 23:36:50 pm »
Zo ik ben vanavond eens op bezoek geweest bij Brutus omdat ik nog steeds wat papieren voor de eigenaar had.Nog steeds trouwens!!!
Wat was er nl. gebeurd?Ik was er de hele dag zo vol van dat ik weer eens "mijn"Bruutje kon zien dat ik toen ik wegging helemaal mijn papieren vergat mee te nemen en mijn digitale camera.
Ik merkte het pas toen ik daar aangekomen was.Ik zag hem en het was meteen weer als toen.
Je eerste liefje.Je vergeet haar nooit.Ik zeg ohh wat is die mooi.Even een .....vergeten.....oh .....en de papieren ook!!!!!!Nouja een goede smoes om nog eens langs te gaan.
Ik hoop dat ze allemaal zo terecht komen.

Rob

Anck

• Gast
« Reactie #47 Gepost op: juni 30, 2005, 00:02:29 am »
Ik heb een PM gestuurd over Clarrise, kan niet wachten om haar in levende lijve te zien!

senna

• Gast
« Reactie #48 Gepost op: juni 30, 2005, 09:40:47 am »
Hahahahahaha, opnieuw een edelliefhebber. :)

Rob, weet je zeker, na het mislukken van de e-mail adressen, dat het niet een klein beetje verdacht is, dat je alles vergeten was...... ;D

gr corina

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
« Reactie #49 Gepost op: juli 01, 2005, 20:47:55 pm »
Haha! Lachen hoor Rob!!  Wat lijkt mij dat ook heerlijk om hem weer eens terug te zien...
 ;)

Offline lisianthus

• Net zelfstandig
  • Edels in top!!!
« Reactie #50 Gepost op: juli 01, 2005, 21:40:18 pm »
Haha! Lachen hoor Rob!!  Wat lijkt mij dat ook heerlijk om hem weer eens terug te zien...
 ;)
Het leuke van alles was dat hij mij meteen herkende en bijna de hele avond niet meer van mijn zijde is geweken.Normaal reageerd hij op mensen door eerst naar zijn kooi te vliegen,vervolgens de kat even uit de boom te kijken en dan weer tevoorschijn te komen,maar nu vloog hij linea recta naar me toe.Dat was een heel leuk gevoel.

Rob

Offline lisianthus

• Net zelfstandig
  • Edels in top!!!
« Reactie #51 Gepost op: juli 02, 2005, 21:13:15 pm »
Na 7 weken van verzorging is vandaag een nieuw bazinnetje gevonden voor "clarrise".Ik hoop dat ze er haar draai snel zal vinden.De nieuwe eigenaar heeft al een grijze roodstaart dus ik hoop dat het snel dikke maatjes zullen worden.Tja,zo heb je er nog maar eentje over en dat is best stil.
"Clarrise"is gevlogen naar Leiden terwijl haar broertje in Lelystad beland is.

Rob

Anck

• Gast
« Reactie #52 Gepost op: juli 03, 2005, 00:00:41 am »
K ben de trotse nieuwe eigenaar van haar, en ze zal vast snel haar draai vinden. Ik heb nu een muziekje aanstaan en Farao (mijn grijsje) gaat dan altijd meezingen en zij begint nu ook n beetje mee te mompelen, Farao vond dat maar raar en steeds als zij een geluidje maakte was hij stil en keek hij heel vreemd naar haar, was zij stil dan begon hij weer en nu zijn ze samen mee aant brabbelen, echt leuk!  :hart:

Wickingh

• Gast
« Reactie #53 Gepost op: juli 03, 2005, 00:50:26 am »
Hai Anck,

gefeliciteerd hoor met je aanwinst, maar nu wel een eigen topic openen over haar en foto's plaatsen he,

mvg Frank

Offline lisianthus

• Net zelfstandig
  • Edels in top!!!
« Reactie #54 Gepost op: juli 03, 2005, 06:17:47 am »
K ben de trotse nieuwe eigenaar van haar, en ze zal vast snel haar draai vinden. Ik heb nu een muziekje aanstaan en Farao (mijn grijsje) gaat dan altijd meezingen en zij begint nu ook n beetje mee te mompelen, Farao vond dat maar raar en steeds als zij een geluidje maakte was hij stil en keek hij heel vreemd naar haar, was zij stil dan begon hij weer en nu zijn ze samen mee aant brabbelen, echt leuk!  :hart:
Dat word een duetje ;)

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
« Reactie #55 Gepost op: juli 03, 2005, 09:25:16 am »
Wat leuk zeg Anck! Ik ben wel een beetje jaloers op je... ;)

senna

• Gast
« Reactie #56 Gepost op: juli 05, 2005, 12:47:34 pm »
Gefeliciteerd Anck,

Clarisse is een hele mooie meid  :thumbsup:

gr corina