Auteur Topic: Raar geurtje  (gelezen 2060 keer)

Cheetah

• Gast
Raar geurtje
« Gepost op: juni 03, 2005, 13:42:03 pm »
Zoals er velen van jullie weten ben ik in bezit van 2 grijze roodstaarten. De vogels worden erg goed verzorgd, krijgen goed voer en worden 2 keer in de week gedouched.
Wat ik alleen erg vreemd vind is dat Dino snel gaat ruiken, het is niet echt een stank, maar erg fris ruikt het niet. Hij geeft zo een dierenwinkel geurtje af. Jodie heeft dit helemaal niet.
Weet iemand waar dit aan zou kunnen liggen?

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
Re: Raar geurtje
« Reactie #1 Gepost op: juni 03, 2005, 14:40:03 pm »
Geen idee, Sjakko ruikt ook wel eens wat sterker dan normaal... Persoonlijk heb ik er geen moeite mee, het is een echte vogellucht.. Misschien dat het met warm weer sterker is?

Cosch

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: juni 03, 2005, 14:41:56 pm »
Ja volgens mij ook! Als Coco een poosje in de zon heeft gezeten dan ruikt tie ook iets meer naar vogel!

Gr Corina

Cheetah

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: juni 03, 2005, 15:40:57 pm »
Ik vind het ook absoluut niet erg. Maar ik vind het raar dat hij wel sterk ruikt en Jodie niet terwijl ze beiden de zelfde voer krijgen :)

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
« Reactie #4 Gepost op: juni 03, 2005, 16:04:38 pm »
Ja... Maar de ene mens zweet ook meer dan de andere en ruikt dan ook sterker.. Bij vogels zal er ook best wel verschil zijn.. :)

Cheetah

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: juni 03, 2005, 19:04:06 pm »
Ja... Maar de ene mens zweet ook meer dan de andere en ruikt dan ook sterker.. Bij vogels zal er ook best wel verschil zijn.. :)

Hahahah, mijn scheet stinkt ook erger dan die van mijn vriendin, ook al eten wij het zelfde  :P :P :P

Nanda

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: juni 03, 2005, 19:04:51 pm »

Hahahah, mijn scheet stinkt ook erger dan die van mijn vriendin, ook al eten wij het zelfde  :P :P :P
getverrrrrrrrr :-X

Cosch

• Gast
« Reactie #7 Gepost op: juni 21, 2005, 12:07:41 pm »
Misschien dat het met warm weer sterker is?

Ik merkte pas dat er een hele zoete lucht om hem heen hing na het zitten in de zon!
 ??? Vreemd!

Gr Corina