Hey,
Zeker niet bedoeld als alleen kritiek..........maar ik geef gewoon mijn mening over wat ik denk. Ik heb zeer veel respect voor mensen die doen wat ze willen als ze maar alle voors en tegens tegen elkaar af wegen. Ik heb te veel vogels ziek en dood zien gaan en mensen achter af horen zeggen, ja maar dat wist ik niet.
Als ik alleen had gezegd tegen: Geweldig ! en voor de rest niet, had je ook niets aan me gehad toch?

Ik reageerde niet op de parkiet omdat ik dat zeker leuk vind, maar dat het twee verschillende soorten zijn en anders is als dat je twee dezelfde soorten papegaaien bij elkaar zet. Dat reageerd heel anders.
Ik voed alle baby's met de hand op en weet hoe kwetsbaar ze zijn. En als mensen in een mail zeggen dat ze een baby van 7 weken nemen dan wordt ik bang. En wil ik die mensen het liefst waarschuwen dat het erg jong is, en dat je bewust moet zijn voor het risico wat je loopt. Als mensen dan zeggen dat weten we, en doen het dan. Voel ik me een stuk geruster. Want dat geeft aan dat je echt wel weet waar je mee bezig bent, en zal je mij niets meer horen zeggen

Je antwoorde dat hij zeven weken is en toch maar alleen zielig in een emmer zit. Ik ken de kweker niet, maar neem van mij aan dat geen één van mijn baby's ooit zielig in een emmer zitten. Ik ben daar de hele dag mee bezig. En niet iedereen hoeft het te doen zoals ik doe, maar ik zet dan vraagtekens bij de kweker, hoe lief de kweker zelf misschien ook is.

Sorry als ik negatief over kom maar dat is niet de bedoeling, en ik hoop voor jou dat het een popje is

gr corina