Auteur Topic: mannetje of popje???  (gelezen 8348 keer)

Nanda

• Gast
Re: mannetje of popje???
« Reactie #45 Gepost op: juni 12, 2005, 12:56:59 pm »
Ik val niet aan, ik vroeg alleen maar om duidelijkheid, juist omdat ik ook heel goed begrijp dat er "papier" dingen verkeerd kunnen worden op gevat. en als ik dat zo'berichtje terug krijg:
--------------------------------------------------------------------------------
Dacht jij van wel dan?? Na alles van mij te hebben gelezen?

dan weet ik niet wat ik denken moet, juist omdat ik juist wel alles van haar gelezen had (dus de emmer)

Ik ben weer over die emmer begonnen om duidelijk te maken waarom ik het niet begreep en niet om "ouwe koeien"uit de sloot te halen :(

Als Deejee dit hele gebeuren ziet als een aanval vindt ik dat erg sneu voor haar. Ik wil dan ook nog eens benadrukken dat het echt niet mijn bedoeling is geweest.

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
« Reactie #46 Gepost op: juni 12, 2005, 13:05:14 pm »
Weet ik toch wel...  ;)

Wickingh

• Gast
« Reactie #47 Gepost op: juni 12, 2005, 13:34:15 pm »
  :-[ Sorry Loes , ut zal nie meer gebeuren  :-[ ,

in ieder geval vandaag niet meer, ;)

mvg Frank

Nanda

• Gast
« Reactie #48 Gepost op: juni 12, 2005, 13:37:45 pm »
 ;D ;D ;D

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
« Reactie #49 Gepost op: juni 12, 2005, 14:43:13 pm »
 ;)

senna

• Gast
« Reactie #50 Gepost op: juni 13, 2005, 13:32:22 pm »
Ik ben van mening dat iedereen mag zeggen hoe hij of zij denkt over iets, maar dat je wel het respect voor elkaar moet kunnen opbrengen, dat hij of zij anders denkt. Dit geld voor alle partijen.

Misschien waren Frank, rob, deejee, en Nanda wel een hele andere mening toegedaan. Dat had heel goed gekend. Iedereen is en denkt anders.

Na wat informatie hebben gezocht, bleek dat de kweker een goede reputatie had en misschien geopereerd zou worden, en hij daarom waarschijnlijk de baby eerder weg wilde doen, aan iemand die ervaring had met baby's op handvoeding van zo jong.

Nu wordt het verhaal al heel anders. en vanuit de kweker ook heel begrijpelijk en ook van Deejee, die al een baby van 7 weken had opgevoed. Als dit van af het begin gezegd was dan had het hele gesprek anders gelopen. En ik hoop voor de kweker dat hij nog iemand vind die zo jong met succes een baby kan grootbrengen. Voor deejee hoop ik, dat ze slaagt in het vinden van een andere baby en dat ze daar heel veel plezier aan zal beleven. En misschien komen bepaalde dingen niet over zoals ze over moeten komen, maar deejee begrijp dan in elk geval, dat dit raad is waar je iets aan kan hebben, want als het mis loopt dan hebben wij daar niet zo veel last van, maar jij bent ontroostbaar.  ;)

gr corina

Nanda

• Gast
« Reactie #51 Gepost op: juni 13, 2005, 13:43:01 pm »
Weer goeie raad en daad van Corina :thumbsup:

maar ik geloof dat het voorval al uit uitgepraat is en de lucht weer gezuiverd ;)

deejee

• Gast
« Reactie #52 Gepost op: juni 13, 2005, 13:44:52 pm »
 :-*Perfect gesproken!!!

groetjes,
Christel

Nanda

• Gast
« Reactie #53 Gepost op: juni 13, 2005, 13:48:30 pm »
 :thumbsup:

Offline lisianthus

• Net zelfstandig
  • Geslacht: Man
  • Edels in top!!!
« Reactie #54 Gepost op: juni 13, 2005, 17:55:57 pm »
Gelukkig is het toch nog duidelijk geworden.

Rob

poemke

• Gast
« Reactie #55 Gepost op: juni 29, 2005, 16:21:51 pm »
hee

ik heb een blauwgele ara, nu 15 jaar. grootgetrokken vanaf 6 weken!!
Toen wilde ik nog een en heb een rode, groenvleugel gekocht, was toen 9 weken en wordt nu 15....

Op dat moment wist ik niet wat wat was, maar aangezien ze elkaar gingen voeren en de rode  heel erg beschermend deed heb ik dna laten testen en blijkt rode man en gele vrouwtje te zijn, leuk toch?
gewoon geluk...de gele zit constant in boomstam maar ze doen nog niets.volgens mij weet de rode niet wat ie moet doen terwijl de gele de kont naar hem toe draait. tja, de natuur zal hen wel de weg wijzen....

succes

Wickingh

• Gast
« Reactie #56 Gepost op: juni 29, 2005, 17:10:32 pm »
hee

ik heb een blauwgele ara, nu 15 jaar. grootgetrokken vanaf 6 weken!!
Toen wilde ik nog een en heb een rode, groenvleugel gekocht, was toen 9 weken en wordt nu 15....

Op dat moment wist ik niet wat wat was, maar aangezien ze elkaar gingen voeren en de rode  heel erg beschermend deed heb ik dna laten testen en blijkt rode man en gele vrouwtje te zijn, leuk toch?
gewoon geluk...de gele zit constant in boomstam maar ze doen nog niets.volgens mij weet de rode niet wat ie moet doen terwijl de gele de kont naar hem toe draait. tja, de natuur zal hen wel de weg wijzen....

succes

Tja,

vind jij dat natuurlijk 2 verschillende ara's te paren?
Wat komt daaruit.......... juist een hybride kortom een misbaksel,

mvg Frank