hoi, allemaal.....
Welkom! 
onze grijze vriend eet ondertussen al flink, maar geen fruit oh nee da vindt ie vies
Jammer. Gewoon blijven aanbieden. De aanhouder wint. Wickingh (Frank) zou zeggen. Koppiger dan je gaai zijn! Je kan ook een beetje cayennepeper er over heen strooien, vinden ze ook nog wel eens lekkerhij zit graag buiten als het zonnetje eris, wel onder de parasol en alleen als er niet te veel wind is goed of niet?
Wind is volgens de mensen hier niet zo erg maar pas op voor tocht!s'avonds zit hij soms op één poot, is dat normaal?
JA! 
ook is hij al iets minder bang en tegen mij iets >:(agressief, mma ik denk dat het zo beter zal lukken om hem tam te krijgen dan dat hij wegvlucht van mij.
...Als er even niemand thuis is speelt de radio altijd , zachtjes op de achtergrond goed of niet?
:thumbsup: Doen wij hier ook!als we gaan slapen doen we gewoon het licht uit, hoeveel slaap heeft een grijze vriend nodig?
Ze zeggen 10-12 uur.hij staat aan het grote raam met zicht op de tuin, als er veel zon is laten we de rolluik halverwege zakken dan kan hij zelf kiezen goed of niet?
:thumbsup: Goed toch?we hebben ook een nieuwe kooi gekocht van savic 67,5 x 80 x 165 groot genoeg hoop ik?
Groot genoeg voor een gaai alleen. :thumbsup:Ook heeft hij veel speelgoed van hout maar daar bijt hij stukken af en knabbeld er op, goed of niet?
Knabbelen is goed opeten is fout.Alvast bedankt. we doen ons best. :thumbsup:
Geen dank! Succes ermee! :thumbsup:Hoelang hebben jullie de grijze al en waarom heb je je niet eerst beter laten voorlichten? Waar heb je de grijze vriend vandaan? Misschien had de verkoper je beter kunnen informeren? Gelukkig ben je hier gekomen dus kun je natuurlijk nog veel meer vragen stellen. Daar staan we ook altijd voor open.
Domme vragen bestaan niet, met vragen blijven zitten is wel dom.Ronald.