Prachtig gedicht roodrunner

:'(
Dit is precies hoe ik Tommy vaak zie.
In mijn dromen zou ik samen met hem terug gaan. Samen kijken hoe hij het daar nu vindt, samen afscheid nemen van zn thuisland of juist daar samen blijven. Ik bij hem inplaats van hij bij mij. Samen naar het land waar ze op zo'n wrede manier vandaan gehaald worden. Maar ja, dat blijven dromen... Alle traumas die in die kleine hoofdjes zitten...dat maakt mij soms zooo verdrietig :'(
Konden we het maar laten stoppen...al die wreedheid, als je daar over na gaat denken...de wereld zit er over over vol mee :'( :'(
Germaine, welkom hier en zet hem op hoor!

Bezorg je lieve gaaie kindje een fijne toekomst. Heb begrip voor zn angsten en gevoelens, maar help hem er met geduld overheen

Dat betekent niet ontzien omdat hij bang is, maar wel veel rust liefde geduld en consequent doorzetten.Geef hem de kans te ontdekken dat mensen WEL lief kunnen zijn. Als je hem nu de keuze laat zal hij nooit opstappen of iemand vertrouwen . Aan jou op zo'n manier door te zetten dat het wel gaat...soort zachte dwang zeg maar. En dat bedoel ik niet verkeerd

Voor mij is de ervaring met Tommy zo heftig en mooi dat ik nog MEER tegen wildvang ben...als dat al kon! Wildvang is voor ons bijna een trauma in het gezin geworden, omdat we zo intensief met Tommy bezig zijn

Dat heb je denk ik niet als je hem in een hoekje laat zitten in zn kooi, zoals toch wel veel gebeurd. Mijn kinderen zijn volledig op de hoogte van alles en waren diep onder de indruk...en nog! en eigenlijk is dat perfect. Zij zijn de toekomst en hopenlijk lukt het ooit zo'n sterk gevoel van afschuw te creeeren onder de hele bevolking dat het ook ECHT stopt.
Het gevoel dat je krijgt als je je veren vriendje voor het eerst (en alle andere keren) ziet genieten...dat is niet te omschrijven ...dat is lachen en huilen tegelijk. Zo heb ik dat tenminste ervaren. Ik geniet iedere dag van "Tommy die weer geniet van t leven"

Ik hoop dat het jou en Patyar lukt. Ik denk het wel

Heel veel succes!