Hartstikke mooi dat Pino weer :thumbsup: wat beter in de veren zit. Leuke foto's.
Ik weet niet wat er niet goed gaat met het kiemen van die zaden, en of je er een kiemautomaatje bij gebruikt,want hier gaaa het als een tierelier.tot groot genoegen van de Catharina's want die vinden die kiemen erg smakelijk.
Het aanmaken van veren, en het op kleur komen is een energie vretende bezigheid voor de vogels. Ik zou er voor kiezen om op dit punt nu niet teveel te wijzigen in de voeding.
Als ik het zo lees, zijn de reserves van Pino weer een beetje op peil, maar is het aanmaken van veren nog in gang, ergo de reservers worden dan weer aangesproken als je staakt met de multivit of overstapt ..... je zou er ook voor kunnen kiezen om de dosering multivit te verlagen tot een onderhoudsdosis als het ware en het niet meer dagelijks te verstrekken, als je bang bent vanwgee het feit dat het op oliebasis is.
Ik hoop dat je kiemzaden toch gaat lukken, aangezien gekiemde zaden bomvol voedingstoffen zitten die je nu kunstmatig verstrekt.