Auteur Topic: Gekke papegaaienspeeltjes  (gelezen 15558 keer)

Ronald

• Gast
Re: Gekke papegaaienspeeltjes
« Reactie #30 Gepost op: september 02, 2005, 14:04:04 pm »
Valt niet mee heh.. ;)

Ronald.

Riboet

• Gast
« Reactie #31 Gepost op: september 02, 2005, 17:10:07 pm »
Dat schatkistje... Hoeven ze daar alleen maar een deksel voor open te doen? Dan is ie aan Riboet niet besteed.

Ik heb zo'n ding waar ze aan moeten draaien om voor de opening wat lekkers te kunnen krijgen. Toen Riboet het door had (veeeeel sneller dan ik verwacht had) en ik hing dat dingetje gevuld terug, dan had ze hem binnen enkele seconden leeg. Zijn dus een stuk of 5 vakjes die je door middel van draaien voor een opening kan krijgen. Ik dacht: die leg ik gewoon een paar maanden weg en dan kijk ik of ze het weer opnieuw moet ontdekken. Echt niet! Na het ophangen binnen een paar seconden alle vijf de lekkernijen al weer weggehaald!

Als de moeilijkheid van het schatkistje in het openen van een deurtje zit, vrees ik dat het met zo'n speeltje precies zo verloopt als met mijn draaischijfjesding.

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
« Reactie #32 Gepost op: september 06, 2005, 14:38:41 pm »
Barbara, dat schatkistje moet ie inderdaad open zien te krijgen door een schroef los te draaien, dan gaat het deurtje open.  Sjakko snapt er nog niks van!

Het speeltje met de schroeven hangt inmiddels. Corina heeft me instructies gegeven op MSN :thumbsup:, aangezien ik het forum niet op kon.. Sjakko is niet echt geinteresseerd in beide speeltjes..  :'(

Cosch

• Gast
« Reactie #33 Gepost op: september 06, 2005, 14:44:16 pm »
Nou ja zeg.  >:(
Gewoon laten hangen. Komt vanzelf wel!  :)

Gr Corina

fluffies

• Gast
« Reactie #34 Gepost op: september 06, 2005, 23:32:10 pm »
:-[

Ja ik heb bijna al die speeltjes die jij op noemt. Behalve de schatkist.

http://www.happybird.nl/speelgoed/images/schroef-plaat.jpg
Deze vind tie geweldig. als is het alleen maar om op dei grote schroef/pin te zitten. Hij heeft om de paar dagen wel een schroef los. En tegenwoordig draai ik ze behoorlijk strak vast, want het gaat hem steeds makkelijker af. Maar het is echt een aanrader.

Die van happybird is best leuk.. :)
(Trouwens nagemaakt van parrottoy.com)
Parrottoy.com (wel Amerikaans) heeft ontzettend 'papegaaiwaardige' speeltjes..
Het enige vervelende is dat je gaai leert hoe hij dingen uit elkaar moet schroeven: Ook hoe ze voerklepjes moeten demonteren..  :(

Hier mijn gaaitje met z'n 'schroefspeeltjes':

« Laatst bewerkt op: september 06, 2005, 23:39:18 pm door fluffies »

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #35 Gepost op: september 07, 2005, 08:45:35 am »
Jeetje wat leuk! Ik geloof wel dat kaketoes meer aanleg, of misschien zelfs een enorme aanleg, hebben voor het demonteren van dingen dan grijsjes!  Ze krijgen sloten ook zo open!  :)

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #36 Gepost op: november 05, 2005, 17:28:32 pm »
Nou, ik heb net zo'n Treatwheel opgehangen in Sjakko's kooi, met Harrisonsbrokjes erin. Ze is er al die tijd al zoet mee, probeert te draaien en zit te kijken...!! Ik ben zeer benieuwd of ze er handig in wordt.. Ik had een eenvoudig ding hangen met een ring over het gaatje en dat was v

Tommy

• Gast
« Reactie #37 Gepost op: november 05, 2005, 21:36:59 pm »
Hey Fluf! Wat leuk je hier te zien :-* :thumbsup:

Zazu lijkt wel een monteur joh met al die moeren :o ;D

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #38 Gepost op: november 07, 2005, 13:58:30 pm »
Nou, ik heb net zo'n Treatwheel opgehangen in Sjakko's kooi, met Harrisonsbrokjes erin. Ze is er al die tijd al zoet mee, probeert te draaien en zit te kijken...!! Ik ben zeer benieuwd of ze er handig in wordt.. Ik had een eenvoudig ding hangen met een ring over het gaatje en dat was v

Offline Lejah

• Super Parrot
« Reactie #39 Gepost op: november 16, 2005, 22:54:26 pm »
Joda heeft een nieuw gek papegaaienspeeltje ontdekt!
De (lege) wikkels/verpakking van chocolademunten! Ze glimmen en ritselen hartstikke mooi!  :)
De kinderen hadden ze in hun schoen gekregen (volle wikkels dan he) en laten die lege wikkels her en der slingeren. Toen Joda het eenmaal door had, leek ze wel een ekster! Ze verzamelde ze allemaal. Nu heb ik er ook een aantal in het netje gestopt en dichtgebonden en dat glimt en rinkelt geweldig!  ;D

kellyjeroen

• Gast
« Reactie #40 Gepost op: november 17, 2005, 08:25:05 am »
ik denk dat ik ook maar eens zo`n speelgoed ga kopen want nu snap ik waarom chico de hele tijd de schroeven van de kooi probeert los te krijgen :) :) :) :-[ :-[

Kimz

• Gast
« Reactie #41 Gepost op: november 17, 2005, 08:53:37 am »
ik denk dat ik ook maar eens zo`n speelgoed ga kopen want nu snap ik waarom chico de hele tijd de schroeven van de kooi probeert los te krijgen :) :) :) :-[ :-[
:)

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #42 Gepost op: november 17, 2005, 09:31:13 am »
Je kan mijn schroevenspeeltje zo ophalen, want Sjakko kijkt er echt niet naar om..  ???

Cosch

• Gast
« Reactie #43 Gepost op: november 17, 2005, 09:42:16 am »
Stom is dat he? Terwijl dat speeltje voor Coco nog steeds fantastisch is. Op dit moment zijn de schroeven niet zo interessant maar erop zitten en zich laten vallen en onderaan bungelen is nog steeds orde van de dag!  ;D

Gr Corina

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #44 Gepost op: november 17, 2005, 10:22:55 am »
Ja, tis jammer! ???