Auteur Topic: kweken met catharina's  (gelezen 4845 keer)

gleisbird

• Gast
Re: kweken met catharina's
« Reactie #15 Gepost op: augustus 06, 2005, 23:23:04 pm »
soms lukt het soms niet,
waaraan het licht weet niet altijd iemand ik had zelf ook 2 koppels die dit jaar niets gedaan hebben ???
volgend jaar meer gelukt
veel sucses ermee
gr herman

Dilemmy

• Gast
« Reactie #16 Gepost op: augustus 06, 2005, 23:52:32 pm »
Dankjewel. Ik geef nog niet op... probeer het gewoon nog een keer, maar ik laat ze nu eerst ruien, want dat seizoen komt er nu aan dus ik bouw het eivoer iets af zodat ze rustig kunnen gaan ruien. Kost tenslotte ook veel energie en die zullen ze hard nodig hebben.

Groeten Cinnemon

Haize

• Gast
« Reactie #17 Gepost op: augustus 18, 2005, 16:23:04 pm »
Dat lijkt me wel verstandig dan; volgend jaar nog maar ns proberen dan. :CENS

Succes! :thumbsup:

lineola

• Gast
« Reactie #18 Gepost op: augustus 18, 2005, 18:23:20 pm »
hoi, misschien een hele domme vraag van mij hoor  :-[ maareh.... weet je wel zeker dat haar partner een mannetje is? wij hebben ook wel homo/lesbi koppels gehad, vandaar dat ik het even vraag

groetjes marjan

Dilemmy

• Gast
« Reactie #19 Gepost op: augustus 18, 2005, 19:47:48 pm »
het is echt een koppeltje toen ze aan het paren waren en hij stapte van haar af, toen viel er een gelige sliert vanaf.
En het vrouwtje kreeg daarna wel een dikkere kont om vervolgens binnen een week tot plat te worden zoals ze normaal zijn. Ik heb ondertussen ook ergens gelezen dat als ze ergen iets te kort te komen dat dan de kweek ook mislukt, maar ik denk toch dat ze tegelijkertijd toch een beetje ging ruien en dat het daarom niet gepakt heeft.

Ik probeer het volgend jaar gewoon opnieuw en misschien kijken ze het af van het andere koppeltje, want het vrouwtje is dan ook broedrijp om mee gekweekt te worden. Dus misschien heb ik dan meer geluk.

Groeten Cinnemon

Haize

• Gast
« Reactie #20 Gepost op: augustus 19, 2005, 12:02:40 pm »
Succes! ;) :thumbsup:

lineola

• Gast
« Reactie #21 Gepost op: augustus 19, 2005, 12:31:20 pm »
hoi, heel veel succes dan :thumbsup:

groetjes marjan